Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Flyttade med
Ni pratade om vul innan. Vi ska göra vårt på tisdag den 22/2, alltså nästa vecka, och då är jag på dag 7+5
Längtar!!
Flyttade med
Ni pratade om vul innan. Vi ska göra vårt på tisdag den 22/2, alltså nästa vecka, och då är jag på dag 7+5
Längtar!!
Hej
Vågar knappt skriva här ännu. Jag har PRECIS plussat och mest rädd för att det skit sig. Jag har gjort IVF med ICSI. Fick mitt ET 2/2 så jag är väl i v 5 antar jag. Har ännu inte fått tid för UL.
Jag tycler det mesta är läskigt just nu.
Hur mår ni andra?
Jag fick ta vaggisar en vecka t o m en vecka efter TD. Det är läskigt att sluta med dom ja, men det är som du säger: Kroppen ska ju klara detta själv nu
Jag tror inte någon av oss kommer bli flyttade, dom brukar inte flytta ivf-graviditeter eftersom dom vet exakt när befruktningen skedde.
Däremot kan man ju kanske räknat fel på någon dag själv
Sist jag var gravid behövde jag inte börja med järntabletter förrän efter halvtid.
Tyckte det var lite jobbigt att äta dom för jag blev såååå hård i magen.
Finns några som heter hemofer (jag åt niferex) som ska vara lite mildare. Kanske man skulle börja med dom på egen hand i mindre skala så kanske värdena blir mer stabila denna gången.
Har för mig att man ska äta järn tillsammans med c-vitamin för då tar kroppen upp det bättre. Någon som vet?
Jag har fått tid för vul på tisdag. Då är jag i v.8 (7+6), så nästan vecka 9. Längtar...
Många som skriver att dom har ömma bröstvårtor, det har inte jag utan det är hela som ömmar. Förra graviditeten gick jag från C-kupa till F-kupa. Denna gången väger jag mer så jag startar med D-kupa, jag hoppas dom inte blir lika gigantiska som sist, var inte roligt...
Jag äter dessa:
Skulle lägga till oxå att det är de enda vitaminer jag äter. Har mitt val kvinna hemma plus andra sorter men jag är så glömsk
Har ni andra fått något sug efter något?
Jag är såååå törstig hela tiden, och har fått ett extremt sug efter smoothies. Finns ingen bättre törssläckare. Dricker Proviva varje morgon nu oxå, det är så gott!
Kanske jag har vitaminbrist ändå
Jag har vul den 22 feb. så på tisdag. Är i v.8 då (7+5)