• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Lugnt i tråden, kanske jag är den enda som är kvar nu Glad hoppas så att ni andra har fått era bebisar nu Flört

Jag ska till Mvc idag, hade förvärkar igår kväll och i natt men nu är det lugnare mest mensvärk.

• strössel

Kenai: Vilket fint namn och stort grattis igen Glad

Ego: Varit på mvc och mitt blodtryck var lågt hon tog det två gånger, men urinprovet var bra så hon var inte orolig. Bm gjorde en hinnsvepning och livmodertappen var väldigt mjuk och kvar på den var 1 cm. Kommer inte bebisen så har jag fått tid för en igångsättning den 5 november kl 7.30 !

• strössel

Beso: Risken är stor att jag får en november bebis med Glad men som du säger det spelar ingen roll bara den kommer ut snart Flört Har dom gjort hinnsvepning på dig ? Det gjorde jag i söndags och idag men det verkar inte hjälpa mig på nåt sett.

• strössel

Beso: Ja det gör dom säkert på dig på måndag , så får du veta lite hur det ligger till. Att bebisarna ska vara så envisa, min bm sa att min mage var välfylld så jag förstod att bebisen börjar bli stor. Jag vill ha en liten bebis får fortsätta att hota den varje dag Glad

• strössel

Shibby: När jag var inne på BB i söndags så kollade dom fostervattnet och läkaren sa att jag hade gått om fostervatten. Ja denna väntan på bebis Glad

• strössel

Mitt vatten gick precis i sängen och en bit av slemproppen när jag var på toa, vi har ringt BB men jag skulle ta panodil och försöka sova för mina värkar har inte satt igång än. Jag är så lugn och glad och förstår inte att snart har jag en liten bebis Glad

• strössel

Inga värkar än, har varit inne på BB fostervattnet är klart bebisen mår bra gunundersökningen gick bra och ultraljudet. Nu är vi hemma igen och sätts inte värkarna igång så ska vi in till BB i morgon igen på morgon och kommer det inga sen heller så sätts jag igång 3 dygnet. Så nu hoppas jag värkarna vill komma igång !

• strössel

Shibby: Känns så overkligt här sitter man och skriver om igångsättning den 5 nov och sen går vattnet på natten Glad tror att hinnsvepningen hjälpte. Men värkarna vill inte komma igång hoppas på kvällen/natten eller i morgon.

• strössel

Precis varit på BB andra dagen sen vattnet gick, och allt såg jättebra ut och så sa bm vänta lite så kom hon tillbaka och sa att hon hade pratat med läkaren och vi får en igångsättning i morgon kl 7.30 istället för att vänta till tisdag. Dom tyckte när jag ändå gått över tiden så behöver vi inte vänta mer. Så nu börjar nervositeten komma Flört har inga värkar som jag tror inte det komma hända nåt innan i morgon !

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !