• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Kenai: Hoppas du får sova lite iallafall, min mensvärk är borta nu när jag har slutat att stressa och tar det väldigt lugnt, men jag får som kramper i magen varje dag.

Tror du att nåt är på G ?

• strössel

Beso: Jag mår rätt så bra, lite ont i ryggen när jag suttit länge, mår illa trött men annars är det bra.

Kenai: Min hickar ibland om det nu är hicka Flört men jag tror det ! När är det du ska ha ?

• strössel

Kenai: Jobbigt när folk säger olika, så verkar det vara hela tiden. Hoppas du får bättre järnvärde nu och bra att du blandar in lite blodpudding osv. Jag har inte behövt äta extra järntillskott och jag äter bara mitt val kvinna äter ingen fisk eller leverpastej men lyckas väl få i mig det från nån annanstans Glad

Min bebis är fixerad med så nu är det nedräkning för oss alla här Flört så roligt !

• strössel
    Loppanlängtan: Oj vad du varit med om mycket, tur din man kom hem och tog hand om dig. Bra att dom ska kolla dig i morgon igen och jag hoppas det inte blir värre under natten. Bebisen kanske kommer tidigare som Shibby skriver kanske första trådbebisen Glad
  • strössel

Kenai: Jag har inte börjat bli så nervös än men det kommer nog Glad vad skönt att magen är bättre. Hur har du gjort med andningslarm har du köpt nåt ? Såg ett inlägg där du frågade om andningslarm, jag vill så gärna ha ett men just nu har jag inte de pengarna så jag kan köpa ett just nu tyvärr.

• strössel

Shibby: Jag vill ha en Snuza halo men min man fick ingen lön den här månaden, så vi fick värsta chocken av det. Så jag kan inte lägga ut 1600 kr på det just nu som jag hade räknat med. Såg dom hade ett på tradera en snuza halo får se om jag budar på det, men så känner man lite sådär ska man köpa begagnat osv.

• strössel

Kenai: Jag har mått bra under helgen, bara ont efter att jag har kissat strålar sån smärta uppåt ska till bm på torsdag och måste nämna det. Men ingen bebis på väg ut bara en livlig bebis Flört

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !