Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Loppan: Hoppas du slipper för det är inte roligt får vem som helst en hinnsvepning ?
Loppan: Hoppas du slipper för det är inte roligt får vem som helst en hinnsvepning ?
Loppan: Jag fick en hinnsvepning igår kväll då vi var inne pga mindre fosterrörelser, men tror inte det har gjort nån nytta. Men ont gjorde det min livmodertapp är mjuk kvar på den var 1,5 cm har en massa SD. Läkaren var inte svensk så jag förstod inte allt han sa tyvärr.
Loppan: Jag har ställt in mig på att det kan ta en tid innan bebisen kommer, så slipper man bli besviken
Beso: Håller tummarna att det kommer igång av sig själv !
Loppan: Ingen bebis här, här har det varit shopping för hela slanten idag haft en massa SD vill ha en bebis den här veckan. Håller tummarna för dig kram !
Shibby: Åhh vad mysigt
Loppan: Härligt snart så är bebisen här ska du se
Ego: Här händer det inte så mycket förutom mensvärk SD och ryggont, ska jag aldrig få ut min bebis
Shibby: Vissa dagar känns hemskt långa, men nu har det gått 5 dagar och då känns det som om det har gått jättesnabbt
Shibby: En sån förlossning önskar jag mig och att slippa bli hemskickad för att man inte är tillräckligt öppen. Jag och min man pratade om det igår att det ska vara mellan 2-3 minuter mellan värkarna och han fattade verkligen inte hur man skulle vänta tills man hade det innan man ringde för då trodde han att bebisen skulle födas i bilen
Loppan: Nyfiken på om du har fått en liten bebis nu