• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

DreamBear skrev 2011-04-19 08:52:06 följande:
    Ska till barnmorskan och hon skulle denna gången försöka hitta hjärtljuden.
    Är sååååå nervös! Tänk om hon inte hittar några?
    Jag vet att det kan vara för tidigt, och att det händer att man inget hör pga detta.
    Men jag vet inte hur jag reagerar om det blir så,
    en akuttid för ultraljud känns som det enda som kan lugna.

Håll en tumme för mig och att hjärtljuden hörs!
    Håller tummarna för dig !
  • strössel

Jag ska till bm i v 25 nästa gång, få ni gå dit tidigare ? Nästa som jag har framför mig är Rul 26 maj, tror ni man kan ringa bm om man vill komma tidigare och lyssna på hjärtljud ?

• strössel
    Toppenloppan skrev 2011-04-19 21:25:41 följande:
    Min BM har redan sagt att jag kan ringa om jag vill komma dit och lyssna!!!
    Då ska jag ringa min och fråga om jag oxå får komma framöver Skrattande
  • strössel

Pratade med BM idag och jag ska komma och lyssna på hjärtljud första veckan i maj, hon skulle skicka ett brev hem till mig med en tid. Det ser jag verkligen fram emot det blir kul Skrattande under tiden ska jag sitta och vänta på att magen ska växa mer Flört

• strössel

Idag har jag inhandlat lite mer kläder, det blev en jeanskjol 3/4 byxor och en lite längre skjorta som man kan ha som tunika/klänning. Trodde inte jag skulle handla så mycket så här i början men insåg att jag har inget som passar till sommaren Skrattande Har ni andra inhandlat nått nytt till er eller bebis ?

• strössel

Vad kul att ni oxå har handlat lite och fått en massa kläder Skrattande tycker 400 kr är mycket med hittade mina på rea och kostade 199 kr.

Majsanna: Glad Påsk !

• strössel
    Toppenloppan skrev 2011-04-22 11:02:35 följande:
    Jag behöver köpa fler byxor, har ett par jeans från HM och ett par grå chinos typ....Jag brukar i vanliga fall köpa ganska dyra kläder så för mig är detta rena "kapet"! Mina senaste "vanliga" jeans kostade 1500:- så 399:- känns helt ok! Sen kommer man ju inte använda dessa kläder lika länge så klart!

Värmen kräver svalare byxor, hoppas hitta några idag! Överdelar kan jag använda mycket av mina vanliga än så länge, TACK för det nuvarande modet! det vara svårare när jag fortfarande försökte dölja magen men nu går det bra!

GLAD PÅSK allhop!

Kramar
    Jag köpte tunnare byxor i går 3/4 byxor på HM , så kika där om du har vägarna förbi. Fanns både vita, svarta, beige och gröna och dom kostade 249 kr tror jag.
  • strössel
    Toppenloppan skrev 2011-04-23 10:36:11 följande:
    TACK för tipset Strössel
    Köpte ett par beige 3/4 igår, svårt med storleken bara..... de jeans och byxor jag redan köpt satt perfekt i affären men har sedan töjt sog kring rumpa och lår så jag får "häng" i rumpan....Köpte dessa nya liiiite små, hoppas det inte var dumt!
    Det gör nog inget att dom är lite mindre för om dom andra har töjt sig så gör nog dom här byxorna oxå det och då blir dom säkert perfekt Skrattande 

Har kommit på mig själv flera gånger att jag står och håller handen på magen, utan att jag tänker på det Flört 
  • strössel

Hur mår ni tjejer ? Njuter ni av det fina vädret ?

För några veckor sen fick jag lite småfinnar och nu är jag flamröd i ansiktet med små finnar i pannan och på ena kinden tycker det är jättejobbigt. Och jag har börjat kräkas igen och är supertrött börjar kännas som v 6-12 igen. Ska till bm nästa vecka och lyssna på hjärtljud ska fråga henne om hon har några tips till ansiktet jag skäms vet att man inte borde det men gör det ändå. Känns som folk bara glor på en.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !