• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Kenai: Jag har haft näsblod en gång under hela mitt 31 åriga liv, så jag brukar aldrig ha det men läste att det var vanligt att få det under graviditeten.

• strössel

Mitt KUB test gick jättebra var en rolig  timma den ville inte riktig ligga som bm ville Skrattande så jag fick skaka rumpa och hålla på och sen somnade den vid ett tillfälle då var det att skaka rumpa igen så den vakande. Fick en risk på 1: 10987 väldigt liten risk känns så skönt, allt såg jättebra ut och den var så fin och hon fick den till 7 cm Skrattande

• strössel
    Toppenloppan skrev 2011-04-14 22:32:24 följande:
    Strössel; Måste vara underbart att se den under så lång tid!!
    Ja det var jätteroligt att titta på den lilla , bm sa att det var den tredje bebisen som jävlades med henne den dagen Skrattande
  • strössel

Har ni börjat tänka på namn än ? Skrattande jag har haft massor jag gillat sen har det gått en månad och då fastnar jag för nåt annat. Men nu är det Liam och Emma som leder Flört

Sen har jag andra favoriter som mina släktningars barn heter och kompisars barn, känns nu för att man har kämpat med att få barn så länge så är alla bra namn upptagna. Men samtidigt känner jag dom äger inte dom namnen men visst känns det tråkigt om jag skulle välja samma som dom men dom har varit mina favoritnamn i flera år.

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-04-16 19:10:20 följande:
    Om det blir en kille så funderar vi på Vincent, blir det en tjej så gillar jag Linnea, Felicia, Isabelle, Alice, Alicia and the list goes on
    Första heter ju Isac och det tycker jag passar ihop med dom flesta namnen jag nämde
    Jättefina namn gillar Isabelle med , har lite fler flicknamn med som Nova Moa och Izabelle. Om jag får en flicka ska hon heta Linnea som andra namn efter min farmor.
  • strössel

Beso: Här berättar dom inte vad det är för kön så jag får snällt vänta till förlossningen Skrattande men tänk vad spännade precis när den kommer ut och få höra det är en . . . . . Flört och sen ringa alla och berätta vad man fick.

När har ni andra fått RUL tid ? Jag fick i v 19 (18+6) den 26 maj tycker det var väldigt sent, hur ska man kunna vänta så länge innan man får se den lilla igen.

• strössel

Ni som passerat v 14 eller är i v 14 var ni väldigt trötta den veckan ? Jag är jättetrött trots att jag sover på nätterna mår illa till och från men det är bättre.

När jag var på inskrivning som tog bm prover och så skulle jag får ett brev om jag behövde ta extra järntabletter fick inget brev så jag förmodar att det såg bra ut att jag inte behövde tillföra mer järn. Är det farligt att äta järntabletter fast man inte behöver ? tänkte att det var kanske därför man är trött.

• strössel

Jag får vänta i hela 5 veckor till RUL kommer hinna oroa mig hundra gånger på dom veckorna att nåt har gått snett ! Jag hoppas jag kan få en lite större mage snart så man ser att det går åt rätt håll Skrattande

• strössel

Vi har tid för RUL den 26 maj kanske inte är exakt 5 veckor är det 6 veckor till och med kan inte räkna idag Skrattande jo tror det blir 6 veckor herregud vad länge.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !