• Anonym

Äldre man intresserad av mig.

En betydligt äldre man i snart 50 års åldern flirtar med mig. Jag tror han gillar mig och är sugen på mer än samtal... Jag vet inte hur han tänker då jag är nästan 20 år yngre.
    Måste ändå erkänna att han är spännande, men vet inte om det vore så bra ide att gå vidare?

Hur tänker han tror ni?
    Bara spännande med en yngre trevlig och söt tjej som besvarar hans blickar?

• Svar på tråden Äldre man intresserad av mig.
  • Nyfiken gul

varför skulle det vara så otroligt?`

Jag är gift med en man som är 14 år äldre än mig (han 47 jag 33)  och det går alldeles utmärkt....

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • redneck girl

hur andra tänker,det är svårt att veta det. åldern ska ju inte spela så stor roll om man nu faller för varandra. tycker du det verkar spännande så provar du...

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (Nä)

Klart han är sugen på lammkött,det är många frånskilda och medelålderskrisande karlar  i den åldern. Och nåt gemensamt har ni definitivt inte,ta nån annan. Det ska inte skilja så mycket i ålder att den ene kan vara förälder åt den andra. När du är 50 är han runt 70-hur kul är det på en skala?

• redneck girl
    Anonym (Nä) skrev 2011-02-11 21:06:30 följande:
    Klart han är sugen på lammkött,det är många frånskilda och medelålderskrisande karlar  i den åldern. Och nåt gemensamt har ni definitivt inte,ta nån annan. Det ska inte skilja så mycket i ålder att den ene kan vara förälder åt den andra. När du är 50 är han runt 70-hur kul är det på en skala?
    gillar man varandra så tänker man nog inte på vad som ska hända om 20 år.
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • IsDimma

Är du intresserad så testa. Är du det inte är ju valet lätt att hoppa över.

• Anonym
    Anonym (Nä) skrev 2011-02-11 21:06:30 följande:
    Är det verkligen så att många karlar i den åldern vil ha lammkött?
  • Anonym

Oh ja, jag tror de flesta män i 50 års åldern är sugna på lammkött, ser själv vilka blickar jag får från män i den åldern.

• Anonym
    Nyfiken gul skrev 2011-02-11 20:57:29 följande:
    varför skulle det vara så otroligt?`

Jag är gift med en man som är 14 år äldre än mig (han 47 jag 33)  och det går alldeles utmärkt....
    Men tycker du att ålders skillnaden 33 och 47 är samma som 20 och 50?
    Din man är 14 år äldre än dig och i Ts fall så pratar vi om en man som är 30 år äldre än Ts....
    Enorm skillnad!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-12 00:52:10 följande:
    Men tycker du att ålders skillnaden 33 och 47 är samma som 20 och 50?
    Din man är 14 år äldre än dig och i Ts fall så pratar vi om en man som är 30 år äldre än Ts....
    Enorm skillnad!
    Nej, ts skriver att hon är "nästan 20 år yngre" än honom.
  • Anonym

urk!
    Jag blir äcklad när ngn som är så pass mycket äldre,tror han kan stöta på mig!

Svar på tråden Äldre man intresserad av mig.