• Anonym

Äldre man intresserad av mig.

En betydligt äldre man i snart 50 års åldern flirtar med mig. Jag tror han gillar mig och är sugen på mer än samtal... Jag vet inte hur han tänker då jag är nästan 20 år yngre.
    Måste ändå erkänna att han är spännande, men vet inte om det vore så bra ide att gå vidare?

Hur tänker han tror ni?
    Bara spännande med en yngre trevlig och söt tjej som besvarar hans blickar?

• Svar på tråden Äldre man intresserad av mig.
  • Anonym

du ska nog mer titta åt varför han är intresserad av dig, som mitt ex t ex han älskar unga småtjejer runt 20 år är själv snart 40 år. Man för honom är de kul att knulla tre gånger max sedan dra vidare till ny. Så tips snoka runt, se t ex om han har många unga kvinnor som vänner med mera.... genom t ex facebook kan man lätt lista ut hur en människ är.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-12 06:48:00 följande:
    du ska nog mer titta åt varför han är intresserad av dig, som mitt ex t ex han älskar unga småtjejer runt 20 år är själv snart 40 år. Man för honom är de kul att knulla tre gånger max sedan dra vidare till ny. Så tips snoka runt, se t ex om han har många unga kvinnor som vänner med mera.... genom t ex facebook kan man lätt lista ut hur en människ är.
    Det måste ju vara attraktion endast från hans sida eftersom vi knappt känner varrandra.
    Men vilka blickar jag får, han tittar på mig hela tiden när vi träffas...
  • redneck girl
    Anonym skrev 2011-02-11 22:26:20 följande:
    Är det verkligen så att många karlar i den åldern vil ha lammkött?
    det är nog en hel del.
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-12 15:26:51 följande:
    Det måste ju vara attraktion endast från hans sida eftersom vi knappt känner varrandra.
    Men vilka blickar jag får, han tittar på mig hela tiden när vi träffas...
    om du verkligen vill ha en romans med honom så kör på det - men bered dig på att det kan bli svårare än du tänkt dig... tänk om han bara vill leka och du blir handlöst förälskad? Eller tvärtom - han blir förälskad och vill ha mer av dig men du tycker bara han är kul att umgås med och ha sex med....

Orkar du med det faktumet att han kan krossa ditt hjärta genom bara att titta på dig och visa dig vad han vill?

Äldre män må vara spännande men dom har en livsfarlig fördel - att dom just är äldre och mer erfaren. Han vet nog vad han tänker på coh är ute efter, men förstår du spelets regler innan du blir sårad?

Lek gärna med honom, men tänk dig för...
  • Anonym (Monika)

Äldre män är varken sämre eller bättre än yngre män. Känns det rätt, kör på det.

• Anonym

Jag tror han är gift också... är alldeles säker på att han bara är ute efter lite kul!
    Jag vill inte riskera förstöra hans förhållande. Men samtidigt är de lite spännande med att få uppskattning från en äldre man. Få känna sig attraktiv.

• redneck girl
    Anonym skrev 2011-02-12 15:45:25 följande:
    Jag tror han är gift också... är alldeles säker på att han bara är ute efter lite kul!
    Jag vill inte riskera förstöra hans förhållande. Men samtidigt är de lite spännande med att få uppskattning från en äldre man. Få känna sig attraktiv.
    han har fått det tråkigt hemma och vill väl liva upp sig lite. bara du vet vad du ger dig in på om du går vidare. kan få en galen äldre dam efter dig som startar nytt världskrig el nått ;)
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym
    redneck girl skrev 2011-02-12 15:47:45 följande:
    han har fått det tråkigt hemma och vill väl liva upp sig lite. bara du vet vad du ger dig in på om du går vidare. kan få en galen äldre dam efter dig som startar nytt världskrig el nått ;)
    Haha!!!

Jag ska ta mig en ordentlig funderare ifall jag stöter på honom igen. Och han fortsätter flirta, jag vet ju som sagt vad det kan innebära om han nu är upptagen.
  • Anonym (Monika)
    Anonym skrev 2011-02-12 15:45:25 följande:
    Om han är upptagen är det en annan sak - men det har inget med åldern att göra (det hade ju lika gärna kunnat vara en ung upptagen man).

Om du inte vill förstöra hans förhållande, ta reda på om han är gift/upptagen!
Svar på tråden Äldre man intresserad av mig.