• Anonym

Äldre man intresserad av mig.

En betydligt äldre man i snart 50 års åldern flirtar med mig. Jag tror han gillar mig och är sugen på mer än samtal... Jag vet inte hur han tänker då jag är nästan 20 år yngre.
    Måste ändå erkänna att han är spännande, men vet inte om det vore så bra ide att gå vidare?

Hur tänker han tror ni?
    Bara spännande med en yngre trevlig och söt tjej som besvarar hans blickar?

• Svar på tråden Äldre man intresserad av mig.
  • Anonym
    Anonym (Nä) skrev 2011-02-11 21:06:30 följande:
    Klart han är sugen på lammkött,det är många frånskilda och medelålderskrisande karlar  i den åldern. Och nåt gemensamt har ni definitivt inte,ta nån annan. Det ska inte skilja så mycket i ålder att den ene kan vara förälder åt den andra. När du är 50 är han runt 70-hur kul är det på en skala?
    Är det verkligen så att många karlar i den åldern vil ha lammkött?
  • Anonym

Oh ja, jag tror de flesta män i 50 års åldern är sugna på lammkött, ser själv vilka blickar jag får från män i den åldern.

• Anonym
    Nyfiken gul skrev 2011-02-11 20:57:29 följande:
    varför skulle det vara så otroligt?`

Jag är gift med en man som är 14 år äldre än mig (han 47 jag 33)  och det går alldeles utmärkt....
    Men tycker du att ålders skillnaden 33 och 47 är samma som 20 och 50?
    Din man är 14 år äldre än dig och i Ts fall så pratar vi om en man som är 30 år äldre än Ts....
    Enorm skillnad!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-12 00:52:10 följande:
    Men tycker du att ålders skillnaden 33 och 47 är samma som 20 och 50?
    Din man är 14 år äldre än dig och i Ts fall så pratar vi om en man som är 30 år äldre än Ts....
    Enorm skillnad!
    Nej, ts skriver att hon är "nästan 20 år yngre" än honom.
  • Anonym

urk!
    Jag blir äcklad när ngn som är så pass mycket äldre,tror han kan stöta på mig!

• Anonym

du ska nog mer titta åt varför han är intresserad av dig, som mitt ex t ex han älskar unga småtjejer runt 20 år är själv snart 40 år. Man för honom är de kul att knulla tre gånger max sedan dra vidare till ny. Så tips snoka runt, se t ex om han har många unga kvinnor som vänner med mera.... genom t ex facebook kan man lätt lista ut hur en människ är.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-12 06:48:00 följande:
    du ska nog mer titta åt varför han är intresserad av dig, som mitt ex t ex han älskar unga småtjejer runt 20 år är själv snart 40 år. Man för honom är de kul att knulla tre gånger max sedan dra vidare till ny. Så tips snoka runt, se t ex om han har många unga kvinnor som vänner med mera.... genom t ex facebook kan man lätt lista ut hur en människ är.
    Det måste ju vara attraktion endast från hans sida eftersom vi knappt känner varrandra.
    Men vilka blickar jag får, han tittar på mig hela tiden när vi träffas...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-12 15:26:51 följande:
    Det måste ju vara attraktion endast från hans sida eftersom vi knappt känner varrandra.
    Men vilka blickar jag får, han tittar på mig hela tiden när vi träffas...
    om du verkligen vill ha en romans med honom så kör på det - men bered dig på att det kan bli svårare än du tänkt dig... tänk om han bara vill leka och du blir handlöst förälskad? Eller tvärtom - han blir förälskad och vill ha mer av dig men du tycker bara han är kul att umgås med och ha sex med....

Orkar du med det faktumet att han kan krossa ditt hjärta genom bara att titta på dig och visa dig vad han vill?

Äldre män må vara spännande men dom har en livsfarlig fördel - att dom just är äldre och mer erfaren. Han vet nog vad han tänker på coh är ute efter, men förstår du spelets regler innan du blir sårad?

Lek gärna med honom, men tänk dig för...
  • Anonym

Jag tror han är gift också... är alldeles säker på att han bara är ute efter lite kul!
    Jag vill inte riskera förstöra hans förhållande. Men samtidigt är de lite spännande med att få uppskattning från en äldre man. Få känna sig attraktiv.

• Anonym
    redneck girl skrev 2011-02-12 15:47:45 följande:
    han har fått det tråkigt hemma och vill väl liva upp sig lite. bara du vet vad du ger dig in på om du går vidare. kan få en galen äldre dam efter dig som startar nytt världskrig el nått ;)
    Haha!!!

Jag ska ta mig en ordentlig funderare ifall jag stöter på honom igen. Och han fortsätter flirta, jag vet ju som sagt vad det kan innebära om han nu är upptagen.
  • Anonym

Kollade på nätet och httade hans mobilnr, är sugen på att skicka ett sms, men vågar inte och tänker att det kommer bli så fel...vad ska jag isf skiva?
    Kanske har jag misstolkat allt? Han kanske inte alls har flörtat med mig.

• Anonym
    MammaG skrev 2011-02-13 21:07:28 följande:
    En "snart 50 årig man" och du är "nästan" tjugo år yngre.....du är alltså i 30-års åldern?
    Varför får du det att låta som om han är 99 och du 15?

När jag träffade min sons pappa, eller rättare sagt, började träffa honom, vi var bekanta sedan nästan tio år, så var jag 31 och han hade precis fyllt 50. Det var en befrielse att slippa alla omogna grabbhalvor i min egen ålder
    Oj tycker du verkligen att jag låter som jag är 15 och han 99?
    Varför om man får fråga?

Jag har inte dejtat äldre män tidigare, det är helt nytt för mig därav osäkerheten tror jag.
  • Anonym

Åldern spelar väl ingen roll, det viktiga här är väl att ta reda på om han har en fru innan du gör något ihuvudtaget.

• Anonym

Jag har kanske använd fel ordval. Jag är 29 år och han är 48 år.

Jag är van med killar i min ålder och tom yngre därför känns det rätt mkt äldre för mig, men det gör ju inget. Åldern har ju ingen betydelese. Det är egentligen inget problem om jag tänker efter.

Jag kommer inte skicka något sms än, jag vet ju inte om han är upptagen, att han har barn det vet jag. Men han har aldrig pratat om någon livkamrat.  Kanske tog jag förgivet att han var singel då han flirtade med mig. Men han har säkert fru och är gift...

Svar på tråden Äldre man intresserad av mig.