Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

"anonyma" vagnmissbrukare

malo1234 skrev 2011-08-20 21:15:52 följande:
    Alltså jag hade ju en liggdel till EW förut också. Solblekt grön (nya: svart, inte solblekt) som jag slaktat med avsikt att klä om själv. Nu kan jag chilla lite med det där omklädningsprojektet. Kanske bara klä om suffletten. 

För skojs skull dårå. Behöver den ju inte för tillfället, som sagt. Roooooligt!!  Skrattande
    Det är alltid kul att ha något på lut sådär, bara för att pyssla med eller titta på tycker jag
    Majken 100421
  • Uliise
    Jessika82 skrev 2011-08-20 08:12:55 följande:
    Funderar om jag ska sälja min brio race då jag har pot sport eller ska jag behålla den?
    Det beror på hur mycket du behöver 4 fasta hjul? jag tänker då inte genomleva vintern med bara min Nitro så jag ska köpa en ny Race är det tänkt
    Majken 100421
  • Uliise

Imsel: Kan du mäta ryggen och sittytan+fotytan på din Kronan Sulky?

Majken 100421
  • Uliise
    malo1234 skrev 2011-08-26 10:53:52 följande:
    Har börjat snöa in på en dansk liggvagn, för sonen att sova ute i på dagarna... Eh, alla anledningar är bra utom de dåliga, va!? Skäms Undrar dock, ni som har en sån och som låter äldre barn sova i den - är ni inte oroliga för att barnet ska klättra/ramla ur den? Jag tycker det börjar kännas läskigt med min liggvagn nu (Easywalkerns). Sonen är 7 månader och ligger inte direkt still där man lade honom... Solig
    Sätt i en rejäl sele så är det fixat
    Majken 100421
  • Uliise

Imsel: Jag är såå nära att köpa en kronan sulky men tvekar pga längden på sittdelen, det är aldrig något som stört dig eller din son?

Majken 100421
  • Uliise
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-09-02 18:14:59 följande:
    Ngn som vet vad tyget till en nitro kostar? Skulle vilja ha en en Happy pink. Köper jag bara tyg så får jag ju ha kvar min vita också
    Vet inte ens om det går att köpa tyget separat, men det är nog lika dyrt som att köpa en hel sittdel, alltså närmare 3500:- :-/
    Majken 100421
  • Uliise
    Junie skrev 2011-09-05 00:02:54 följande:
    Lindadjo; tack för tipset! Är det bara begagnade som det finns vinterdäck till eller går det att köpa till nya också?

Imsel; tack för alla tips! Ska kolla upp duon! Teutonia har jag hört flera som har sagt att den vält (!) så sån vågar jag inte köpa :) om citycrossen har plastiga däck så åker den också bort...

Men Bugaboon och duon ska absolut klämmas på! Tack så hemskt mycket hörni! *skriver lista* ;)
    Men alla däck som är punkteringsfria är ju plastiga (och värdelösa...) Satsa på luftdäck!
    Majken 100421
  • Uliise
    vanligmamma75 skrev 2011-09-05 07:39:04 följande:
    Någon som provat om vinterhjulen till bugaboo passar på en Brio Go?

Jag väntar på min Go vagn men inser att det hade varit smidigt att ha vinterhjul på den när snön kommer.
    Nej det tror jag knappast tyvärr!
    Majken 100421
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare