Alexis mamma skrev 2011-04-25 21:09:05 följande:
kollade på city cross idag (fanns naturligtvis bara i rååååsa till erbjudande-priset ;) Men min man som för en gångs skull engagerat sig i barnvagnsköp fastnade för babyjogger city elite, och det gjorde nog Neo oxå trots att han var framåtvänd i den....bra sele som gick att ändra i höjdled oxå. Provade ozone för skojs skull, lillen varken satt eller låg bra i den. Så nu står det mellan p& t eller babyjogger förytsatt att det funkar med ståbräda på babyjogger isf. är nog mest jag som inte gillar att han e framåtvänd han verkar hur nöjd som helst med det (snart 9 mån) nån som har erfarenhet av dessa två? P &t samt city elite alltså?
om han satt bra i båda och avr nöjd hade jag tagit Bj eliten, de har helt fantastisk suflett, samt högre viktgräns (dvs längre användingstid) än många vagnar.
Är rejält sugen på den själv, men just den har vi inget "behov av" annat än just "jag vill ha"
vi har ju en trekko, även den trehjulig, inte lika bra suflett, men den är istället vändbar (sufletten alltså) så vagnen går att använda som liggvagn samt att den blev grymt liten i vår förra bild där den passade perfekt längs ena sidan.