• Geléhallon89

Fler som bakar ett syskon?

Född 89 och har en son som blir 3år i juni.
    Har haft oskyddat sedan sonen föddes. (nästan)
    Har ny pojkvän då det tog slut med sonens pappa.
    Ngr missfall i bagaget, är mer än redo för ett syskon till Vincent.

Fler som försöker? :D

• Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?
  • Mellemus

Nja mådde super illa ett par veckor men fick tabletter som hjälpte lite iaf inte så kul att jobba ochlåtaas som ingenting med de annars helt ok trött och ryggen vill väl dö men har ju ryggproblem så det var väntat:)) själv då?

• Isabellee

Fy :( Men tänk på vad vi pratade om innan :) Jag har redan problem med ljumskarna. Fick det 1 v efter ägglossning. Jätte jobbigt annars mår jag än så länge bra :)

• Nathaliiiie

Hoppar in här jag med :)
    Uppsala tjej född 88. Har en liten prinsessa som blir 3år i mars och 
    en knodd på väg (vecka 8) efter en massa komplicationer hoppas
    vi att detta går vägen !!

• cicci89

Hoppar gärna in här med! Fyller snart 22 år har en dotter på 2 år i sommar! Och är nu gravid i vecka 14 :)

• sandra em

Jag hade inge Äl denna månad trodde jag för det visade inget på ÄL stickorna och jag kände inte av den som jag alltid gör har oftast ganska ont men inget denna månad.
    Så jag har som inte tänkt på de utan tänkt att vi får göra nytt försök nästa månad.
    Men i dag Plus -de jag !

• KatinkaK

hoppas in här jag med! har en son som fyller 1 den 25 mars och väntar på ett plus igen då vi fick ett MF i februari!
    Bor i Göteborg/Partille

• Geléhallon89

Hej alla nya och grattis till er som är gravida :) själv har jag bim om nån vecka men haft extrem svamp så har inte blivit nått sex alls nästan :( haft ont i brösten i två månader och vid senaste mens nu så hade jag extrema kramper och sen kom det klumpar och massa massa blod. Så va nog ett missfall :( därför jag vart lite off. Min mamma plussa ibte förens vecka 12 o hade mens fram till då så kanske d va det jag råka ut för.. Ah fast gick ju inte lika bra då. Hm fått flera missfall nu. Usch, men men. Bara till och försöka igen. :)

• KatinkaK

Hej, få hoppas på att det inte var något missfall men isf så är det bara att vänta tills man känner sig redo och försöka igen =) Håller tummarna för dig!
    Själv så har jag min beräknade mens i morgon men har inga rikigt mens kramper utan mer gravid symtom! Så jag hoppas att det går vägen nu fan!

• KatinkaK

Gjorde ett test idag på morgonen och det visade ett fins plus :D

Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?