• KatinkaK

Fler som bakar ett syskon?

hoppas in här jag med! har en son som fyller 1 den 25 mars och väntar på ett plus igen då vi fick ett MF i februari!
    Bor i Göteborg/Partille

• KatinkaK

Hej, få hoppas på att det inte var något missfall men isf så är det bara att vänta tills man känner sig redo och försöka igen =) Håller tummarna för dig!
    Själv så har jag min beräknade mens i morgon men har inga rikigt mens kramper utan mer gravid symtom! Så jag hoppas att det går vägen nu fan!

• KatinkaK

Gjorde ett test idag på morgonen och det visade ett fins plus :D

• KatinkaK

Tack =) Jag tänkte först vänta tills nästa vecka men fick hem testerna igår så kunde inte hålla mig :P

Ska hålla tummar och tår för dig och att allt kommer gå bra :)

• KatinkaK

Håller tummarna! Vart bor alla föresten?

• KatinkaK

Åh inte långt ifrån mig :) bor i partille, liten bit utaför göteborg =)

• KatinkaK

Hej!
    Jag tycket att du ska prata med din sambo och se vad han tycker! sedan så visste ni ju att man kan bli gravid om man har oskyddad så varför då ha det ( inget illa menat)
    Jag själv har ju precis bilivit gravid efter ett missfall och innan detta så tränade jag också inför sommaren för att kunna gå i bikini utan att allt rör på sig haha. Men jag tycker att ni ska känna efter, jobbet ditt kommer du ju ha kvar, en arbetsgivare får inte säga upp någon progrund av graviditet och om du redan har jobbat ett halv år så har din FP redan stiigt om ni tänker ekonomiskt!  DU kommer ju antagligen inte att föda förens i nov så slipper mega magen i sommar!

Lycka till

• KatinkaK

Vad tråkigt, hoppas på pluss för dig snart. Ni kanske ska vänta någon månad tills din mens är igång ordentligt. Bukar vara lättare att planera in då :)

• KatinkaK

håller tummarna =) Var på inskrivning idag men fick dock inte VUL eftersom att det har dragit ner på resurserna så blir att vänta i 11 veckor tills man får ser vad som ligger i magen = )

• KatinkaK

Grattis till dig Nathaliiiie =) Jag är i vecka 7+2 så har en lång väg kvar haha.. Hur långt gången är du?

• KatinkaK

Vad roligt =)
    Jag har berättat för mina närmsta vänner och för min mamma bara, vill vänta med resten ett tag till =) sj då ??

• KatinkaK

okej =) Ja men precis haha. Ska ni ta reda på kön eller vänta :)?

• KatinkaK

OKej =) Nej vill ha det som en överraskning  =)

Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?