• Geléhallon89

Fler som bakar ett syskon?

Född 89 och har en son som blir 3år i juni.
    Har haft oskyddat sedan sonen föddes. (nästan)
    Har ny pojkvän då det tog slut med sonens pappa.
    Ngr missfall i bagaget, är mer än redo för ett syskon till Vincent.

Fler som försöker? :D

• Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?
  • sandra em

Jag år 90:a har en son på 1.5 år.
    Vi har försökt med syskon 4 mån denna månad blev de pluss men slutade i missfall.
    Så vi fortsätter =)

• 20Elias09

Hejhej. Är en mamma på snart 20 år. Jag och min man försöker få ett syskon till våran son som snart fyller 2 år. Har oxå några missfall i bagaget. Men vi försöker och försöker! Kram. Hoppas på svar

• view

är 24 o har en son på 5 o en liten till i magen på g

• Geléhallon89

Kul att fler skriver. jag har BIM idag men fick mensen igår. :/  idag har jag så ont att jag knappt ville gå upp. ;/
    Men men, bara till och kämpa (:

16mars är nästa BIM. gud va långt bort det låter :o :P

jag försökte med ett syskon i 1,5år med sonens pappa.. Nu med nya 4mån.. (:

• Isabellee

Hejhej. Blir 22 nu i sommar och har en dotter som fyllde 2 nu i.Dec :) Haft 2 missfall från i sommras men plussade idag :)

• view
    Isabellee skrev 2011-02-13 13:12:36 följande:
    Hejhej. Blir 22 nu i sommar och har en dotter som fyllde 2 nu i.Dec :) Haft 2 missfall från i sommras men plussade idag :)
    hoppas det går vägen denna gång.. håller tummarna för er
  • Geléhallon89
    Isabellee skrev 2011-02-13 13:12:36 följande:
    Hej, åh grattis! :D håller tummarna för er att det går vägen denna g¨ngen! (:
  • Muppis

Hej hej kanske är för "gammal" för denna tråd =) Jag fyller 24 i maj, har en dotter som fyllde 1 år den 4/2 och har en till i "ugnen" nu =)

• Geléhallon89
    Muppis skrev 2011-02-14 19:29:34 följande:
    Hej hej kanske är för "gammal" för denna tråd =) Jag fyller 24 i maj, har en dotter som fyllde 1 år den 4/2 och har en till i "ugnen" nu =)
    hejhej, hah nej 24 är ungt, ;P  oj ganska  tätt imellan då. (: grattis! vilken vecka är du i då? (:
Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?