• Geléhallon89

Fler som bakar ett syskon?

Född 89 och har en son som blir 3år i juni.
    Har haft oskyddat sedan sonen föddes. (nästan)
    Har ny pojkvän då det tog slut med sonens pappa.
    Ngr missfall i bagaget, är mer än redo för ett syskon till Vincent.

Fler som försöker? :D

• Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?
  • KatinkaK

Tack =) Jag tänkte först vänta tills nästa vecka men fick hem testerna igår så kunde inte hålla mig :P

Ska hålla tummar och tår för dig och att allt kommer gå bra :)

• KatinkaK

Håller tummarna! Vart bor alla föresten?

• KatinkaK

Åh inte långt ifrån mig :) bor i partille, liten bit utaför göteborg =)

• Together90

Hej
    (Jag heter Love och har en son som är 1 1/2 år gammalt fyller 2 år i september)
    Jag har paniiiiik... jag testade postivit nu på en graviditetest ífrån clearblue..mensen var någon dag sen och jag tänkte testa bara för att men köpte även ett paket tamponger för att jag var stensäker på att mensen var påväg..
    Men ja.. Im pregnant igen.. 1 år för tidigt.
     Vi hade tänkt börja fortplantningen tills nästa år men ja..shit !

Jag är helt förvirrad, chockad och vet inte alls vad jag ska göra.
    Har precis börjat på ett nytt jobb sedan 1 /2 år tillbaka och börjat träna och fixa till kroppen för i sommar men det här kom ju som en chock..
    Jag vet inte vad jag vill och sambon vet definitivt inte vad han vill.. ledsen :(

Jag vill inte behöva göra detta beslut, inte just nu.
    Jag hade planer på att sätta in en spiral men nu har detta skett..

ja jag har panik!

Vad ska jag göra :( ?

• KatinkaK

Hej!
    Jag tycket att du ska prata med din sambo och se vad han tycker! sedan så visste ni ju att man kan bli gravid om man har oskyddad så varför då ha det ( inget illa menat)
    Jag själv har ju precis bilivit gravid efter ett missfall och innan detta så tränade jag också inför sommaren för att kunna gå i bikini utan att allt rör på sig haha. Men jag tycker att ni ska känna efter, jobbet ditt kommer du ju ha kvar, en arbetsgivare får inte säga upp någon progrund av graviditet och om du redan har jobbat ett halv år så har din FP redan stiigt om ni tänker ekonomiskt!  DU kommer ju antagligen inte att föda förens i nov så slipper mega magen i sommar!

Lycka till

• Geléhallon89

Bim+3 neg test..  usch hur lång ska den bli.. 37dagar sedan senaste mens nu. mega ont i brösten iaf och det hade jag innan mitt missfall med så lite hopp har jag iaf. (:

Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?