• Geléhallon89

Fler som bakar ett syskon?

Född 89 och har en son som blir 3år i juni.
    Har haft oskyddat sedan sonen föddes. (nästan)
    Har ny pojkvän då det tog slut med sonens pappa.
    Ngr missfall i bagaget, är mer än redo för ett syskon till Vincent.

Fler som försöker? :D

• Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?
  • Mellemus

Grattis till er som har plussat och god fortsättning till er som försöker om man nu kan uttrycka sig så :p jag är 21 blir 22 till sommaren och har en son på 2 fyllda år. :)) har plussat med min nya pojkvän och är väl i v 10 el 11 nu :)

• Muppis

Ohh tack Zandra, värmer, känner mig dock gammal. haha.

Jo det blir ju ganska tätt, men det känns bra ändå, liksom slippa börja om från noll och kanske 3-4 år, nu är man uppe i det så vi tyckte det väl passa bättre nu än senare liksom. Är i vecka 12 nu, ska till BM på Torsdag för inskrivning,

• JennieM

Hej alla, jag har en dotter som är dryga två år och är gravid nu igen. Dock är jag i vecka 30 så kanske lite för långt gången för att passa in i denna tråden men är ju inte så lätt att hitta andra unga mammor som väntar barn nummer två.

• Geléhallon89

Grattis till er som är gravida :) jag bor i borås :) JennieM; du är så välkommen så :p. Inte långt kvar då :p vet du va det är för kön? :)

• Mellemus

Isabellee också? Förmodar att du är gravid då :) grattis! Syskon också?:)

• Isabellee

Ha ha ha. Du vet inte vem det är va? Vi jobbar på samma jobb och har haft kontakt sen L låg i magen din ;)

• Mellemus

hehe tänkte att de var du! ska ni ha en till nu? gud så kul grattis du =D

• Isabellee

Haha tack tack. Så tidigt ännu så hoppas det går vägen. :) Detsamma till dig :) Hur mår du? Haft lätt grav hittills?

Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?