Inlägg från: Geléhallon89 |Visa alla inlägg
  • Geléhallon89

Fler som bakar ett syskon?

Född 89 och har en son som blir 3år i juni.
    Har haft oskyddat sedan sonen föddes. (nästan)
    Har ny pojkvän då det tog slut med sonens pappa.
    Ngr missfall i bagaget, är mer än redo för ett syskon till Vincent.

Fler som försöker? :D

• Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?
  • Geléhallon89

Kul att fler skriver. jag har BIM idag men fick mensen igår. :/  idag har jag så ont att jag knappt ville gå upp. ;/
    Men men, bara till och kämpa (:

16mars är nästa BIM. gud va långt bort det låter :o :P

jag försökte med ett syskon i 1,5år med sonens pappa.. Nu med nya 4mån.. (:

• Geléhallon89
    Isabellee skrev 2011-02-13 13:12:36 följande:
    Hejhej. Blir 22 nu i sommar och har en dotter som fyllde 2 nu i.Dec :) Haft 2 missfall från i sommras men plussade idag :)
    Hej, åh grattis! :D håller tummarna för er att det går vägen denna g¨ngen! (:
  • Geléhallon89
    Muppis skrev 2011-02-14 19:29:34 följande:
    Hej hej kanske är för "gammal" för denna tråd =) Jag fyller 24 i maj, har en dotter som fyllde 1 år den 4/2 och har en till i "ugnen" nu =)
    hejhej, hah nej 24 är ungt, ;P  oj ganska  tätt imellan då. (: grattis! vilken vecka är du i då? (:
  • Geléhallon89

Grattis till er som är gravida :) jag bor i borås :) JennieM; du är så välkommen så :p. Inte långt kvar då :p vet du va det är för kön? :)

• Geléhallon89

Hej alla nya och grattis till er som är gravida :) själv har jag bim om nån vecka men haft extrem svamp så har inte blivit nått sex alls nästan :( haft ont i brösten i två månader och vid senaste mens nu så hade jag extrema kramper och sen kom det klumpar och massa massa blod. Så va nog ett missfall :( därför jag vart lite off. Min mamma plussa ibte förens vecka 12 o hade mens fram till då så kanske d va det jag råka ut för.. Ah fast gick ju inte lika bra då. Hm fått flera missfall nu. Usch, men men. Bara till och försöka igen. :)

• Geléhallon89

Bim+3 neg test..  usch hur lång ska den bli.. 37dagar sedan senaste mens nu. mega ont i brösten iaf och det hade jag innan mitt missfall med så lite hopp har jag iaf. (:

• Geléhallon89

bim+9 idag.. förbannat ont i brösten.. min bh passar inte längre.. svullna.. :o  ska köpa ett test i morgon (:

• Geléhallon89

oj här var det länge sedan man skrev.. blev skrapad den 7sep för en ofosliggraviditet.. har nu inte ens en mens efter fått svagt positivt igen hehe 

Svar på tråden Fler som bakar ett syskon?