• minimuschki

Nån som försökt över ett år vill längta på plusset tillsammans?

Börjar bli lite trött o vara med i andra bim trådar där alla är inne på sitt 1:a eller 3:e eller max 7:e försök. Själv är vi inne på vårat 19:e efter vårt MA i juni 2009. Skulle va "trevligt" att få följas åt med någon/några som vet hur det är att ha försökt i månader utan att lyckas. Alla får såklart va med. Själv ger jag inte upp o nu inväntar vi bim som kommer vara runt den 23 januari. Gick på utredning i våras 2010 o fick då veta att jag har en cysta på ena äggstocken samt att jag måste äta Levaxin (mina värden är nu bra sen ett halvår). Vore kul om nån ville joina i kampen mot vårt efterlängtade plus. Så kan vi utbyta tankar o funderingar tillsammans! Ni behöver inte ha cysta eller nått såklart för o joina...tvärtom alla är välkomna så kan vi längta ihop. Kram på er alla kämpar därute!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-25 01:00
    Tjoho..nu har tråden fått sitt första plus. Grattis Frida!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-09 14:34
    Härligt plus nr 2 i tråden!! Grattis Annalotta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-09 14:36
    Själv ber jag just nu om ett mirakel med tanke på mitt besked jag fick av läkaren igår.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-26 14:52
    Så tråkigt att våra första plus i tråden inte höll hela vägen ut. Lider med er tjejer o ni få kämpa på o försöka ta nya tag. Nu får vi däremot hoppas på Liza o säga grattis. Hoppas att vi andra snart följer efter!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-29 11:44
    Usch nu har tråden för mycket otur. Så ledsen för Liza o Leaevas skull. Dock får vi gratulera Längtan o Lavendia!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-17 15:19
    Nu har jag skapat en systertråd för oss som hängt ihop här o nu fått vårt efterlängtade plus...kom dit ni fina som plussat så väntar vi där på resten av gänget, samtidigt som vi självklart är inne här o stöttar. Vi är ju inte så många som plussat ännu, men några iallafall o det vore roligt att få följas åt tillsammans o snart kommer säkert flera efter.

Här är länken:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58999653.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-17 15:39
    Glömde ju att självklart får ni som fortfarande kämpar titta in också om ni vill o jag kommer inte lämna er här. Tack för allt stöd o för att i finns!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-21 11:19
    Uppdaterar länken till systertråden (den gamla verkar inte fungera för vissa). Hoppas det fungerar med denna: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58999653.html

• Svar på tråden Nån som försökt över ett år vill längta på plusset tillsammans?
  • mumwannaB

Tack Fine vännen! Han har fått namnet Vilhelm.
    Hur går det för er? Någon behandling?
    Stor kram

• FineS
    mumwannaB skrev 2014-06-13 18:51:11 följande:
    Tack Fine vännen! Han har fått namnet Vilhelm. Hur går det för er? Någon behandling? Stor kram

Fint namn:) så skönt att det ändå gick vägen till slut. Yes, just nu ruvar jag på en blastocyst för första gången, nu på rd 6. Börjar bli pirrigt! Vid sidan om kör vi också immunbehandlingen. Spännande med kombinationen tycker jag. Kram kram
  • mumwannaB

Åhh, vad jag håller tummarna o hoppas för din skull!!! Kör ni i Falun den här gången? Nu måste det få vara er tur! Massa lyckokramar från vår lilla familj

• FineS
    mumwannaB skrev 2014-06-15 14:41:58 följande:
    Åhh, vad jag håller tummarna o hoppas för din skull!!! Kör ni i Falun den här gången? Nu måste det få vara er tur! Massa lyckokramar från vår lilla familj

Tack fina du! Ja, vi kör Falun, har en känsla av att dom ligger lite före på mycket. Fick faktiskt pred, trombyl och IL!!! Testade positivt med CB digital i morse :) men har lite spottings och det gör mig lite orolig!
  • mumwannaB

Åh vännen! Håller det i sig fortfarande? Hoppas verkligen på ett positivt besked från dig!Kram

• FineS

Hej kära du, inga spottings sen i tisdags, något som gör att jag kan slappna av lite iaf;) Nu tar vi en dag i taget, vågar inte ta ut något i förskott. Hoppas på massor av symtom!!!:)

• mumwannaB

Håller alla tummar o tår för er!!! Förstår att ni inte vågar ta ut ngt. Tror att jag var i v 10-11 innan jag vågade tro att det kanske skulle gå. Då hade vi gjort tre ultraljud. Sedan var jag ändå jätteorolig o lyssnade på hjärtat en gång i veckan från v12 fram till RUL.
    Massa lyckokramar o ha en trevlig midsommar!

• FineS

Tack:) När fick du riktiga grav symtom? Och vilka var tydligast? Har läst ngn stans att prednisolonet kan "dölja" vissa symtom som trötthet t.ex. Glad midsommar på er!:)

Svar på tråden Nån som försökt över ett år vill längta på plusset tillsammans?