upp yours skrev 2011-09-02 15:28:34 följande:
Röker man "to much" så uppnår man liknande ställning som med alkohol, liggande på marken i egna spyor eller så tillber man den stora porslins guden
Har det inte hänt dig så kan du skatta dig lycklig, det har nog hänt dom flesta andra.
lol a lie u a tell (du ljuger)
Av weed är det omöjligt att spy. Smoking every day, no coke, no craven a, just give me the green three... (Craven A är ett märke på cigaretter i JA)
Min systerdotter säger att hon började spy och fick åka till akuten då hon rökt hasch. Det är omöjligt av majja, tro mig, vadå alla dom jag känner som röker har det aldrig hänt så med, runt 80 pers, dom alla säger att weed är det bästa, du kan inte spy osv... Dom röker varenda dag och några har bara prövat några gånger...
Men det är ganska intressant att då folket i Sverige röker på beter dom sig som att dom är fulla, tror att dom ska få svårt med både det ena och det andra. (För samhället har lärt dig att man blir så av droger). Medan någon i ett annat land aldrig ens vinglar, dom tycker att det är pinsamt att bete sig som att man inte har kontroll... Varför tror du att det är så? Om inte för att samhället har en annan syn på rökandet?