Ung förälder som väntar 2:an
Hej! Jag är 20 år och har sen innan en underbar dotter som är 1 ½ år, nu väntar jag mitt andra barn som beräknat till Augusti..Nån mer ung som väntar 2:an?
Vore kul att komma i kontakt med fler :)
Kram kram!
Hej! Jag är 20 år och har sen innan en underbar dotter som är 1 ½ år, nu väntar jag mitt andra barn som beräknat till Augusti..Nån mer ung som väntar 2:an?
Vore kul att komma i kontakt med fler :)
Kram kram!
Hej! Det beror på hur du menar "ung" Jag är 22 och har en dotter på 15månader och väntar nr2 i Mars :)
Jag är 23 och har en 4-åring sedan innan och väntar mitt andra barn i slutet av maj
Tack! Och grattis själv :) Jo det känns bra men har haft en jobbig graviditet tills nu så nu njuter jag! Hur känns det för dig! Ja jag är med orolig för det, gubben jobbar mycket här med men får försöka att göra det bästa av det! Hur är allt med dig?
Hej är 21 men har rena fått mit handra barn har en på 3 å en på 8 mån hoppas det inte gör nåt
Jag är 22 år "ung". Fick sonen i april -07 och väntar nu andra barnet i slutet av maj -11!
Jag är väl en någorlunda ung mamma, men jag har redan fått mina bar, jag fick min dotter i juni 09 och nu i november fick jag min son stressig vardag men guuud så underbart!
Ja, det är väldigt spännande Fast det känns som om jag glömt hälften hehe
Denna graviditet är helt tvärtom än den förra, så det känns lite jobbigt. Hur har du mått?