Ung förälder som väntar 2:an
Hej! Jag är 20 år och har sen innan en underbar dotter som är 1 ½ år, nu väntar jag mitt andra barn som beräknat till Augusti..Nån mer ung som väntar 2:an?
Vore kul att komma i kontakt med fler :)
Kram kram!
Hej! Jag är 20 år och har sen innan en underbar dotter som är 1 ½ år, nu väntar jag mitt andra barn som beräknat till Augusti..Nån mer ung som väntar 2:an?
Vore kul att komma i kontakt med fler :)
Kram kram!
Jag kallar mig inte ung mamma så sätt men passar nog bra in här! 23 år, har en son på 18 mån och tösen kommer i april 2011, vecka 23 nu, ny vecka varje onsdag! :)
Carro - ja jag är nog ganska ung så sätt men har alltid känt mig mognare än andra i min ålder :)
Nervöst? Hmm nja mer förväntansfull, lever dock inte ihop med pappan, vi bröt efter 4 år och har då snart två barn ihop. Inget av don är planerat, och en abort för mig var för svår, men de gillade ju inte mitt ex så han i princip hatat mig för att han har "fått" två barn han inte vill ha, lång historia kort lixsom.
Men jag är stark! Jag vet att jag fixar detta! De finns bättre ansvarstagande killar där ute! Ska bara hitta en med :)
Smulan: Samma här, har nog alltid varit det men jag har haft en ganska svårt liv också så kan ju bero på det :) Aj då, det lät ju inte så lätt :/ Men man klarar mycket och jag tror säkert att du kommer fixa detta kanon, som du säger finns många fina killar därute :)
Så länge man tror på sig själv så kommer man långt :)
Min sambo är helt underbar, vi har varit ihop i 3.5 år och han gör verkligen allt för oss, han försörjer oss nu eftersom jag inte har jobb så han betalar allt. Dock jobbar han borta mån-tor och det kan vara jobbigt att vara själv samtidigt om vi alltid saknar varandra :)