Ung förälder som väntar 2:an
Hej! Jag är 20 år och har sen innan en underbar dotter som är 1 ½ år, nu väntar jag mitt andra barn som beräknat till Augusti..Nån mer ung som väntar 2:an?
Vore kul att komma i kontakt med fler :)
Kram kram!
Hej! Jag är 20 år och har sen innan en underbar dotter som är 1 ½ år, nu väntar jag mitt andra barn som beräknat till Augusti..Nån mer ung som väntar 2:an?
Vore kul att komma i kontakt med fler :)
Kram kram!
Smulan: Samma här, har nog alltid varit det men jag har haft en ganska svårt liv också så kan ju bero på det :) Aj då, det lät ju inte så lätt :/ Men man klarar mycket och jag tror säkert att du kommer fixa detta kanon, som du säger finns många fina killar därute :)
Så länge man tror på sig själv så kommer man långt :)
Min sambo är helt underbar, vi har varit ihop i 3.5 år och han gör verkligen allt för oss, han försörjer oss nu eftersom jag inte har jobb så han betalar allt. Dock jobbar han borta mån-tor och det kan vara jobbigt att vara själv samtidigt om vi alltid saknar varandra :)
dark baby: Det oroar jag mig lite för att båda barnen ska bli mammiga när den lilla kommer men jag tror man fixar det med :)
cocos:Tack :) haha det låter som min då, måtte det gå över :P igår skrek hon för att bananen lossna från skalet och hon bara slängde den i marken o skrek, hallå hon är 1 ½ lixom haha :P Men jag tror man fixar det bara man vänjer sig, det jobbiga är att jag är sjuuukt dålig på att hålla ordning o sånt så får väll sätta upp påminnelselappar i hela huset :P Sen jobbar ju min sambo borta mån- torsdag och det känns lite jobbigt men jag fixar det med :)
haha ja det har vi, hon sover inte speciellt bra men inte så farligt ändå...hon kan ju sova till 8 o vaknar några gånger på natten plus att hon är vaken nu :P
jo precis som tur är gör man ju det :P
Jag har satt upp mig som timvikarie på sjukhuset här så hon får vara på dagis när jag jobbar plus att andra får hjälpa mig när jag jobbar kväll :)
haha man har säkert förträngt allt xD precis man ska nog ta graviditet för graviditet,alla är ju olika!
Men eller hur, jag tänker knappt på att jag är gravid för det är så overkligt på nått sätt! Men det blir väll mer verkligt sen när jag har varit på MVC och så :)
Mille: åhhhhhh grattis gud vad roligt :) Häftigt och veta, hoppas dom såg rätt bara ;) hahha :P
jaha okey men det hände mig också, fick först 30 maj men sen blev det 22 juni så det är nog ingen fara ska du se :P kommer gå jättebra ska du se :) annars hade dom säkert sagt nått och kollat tillväxten tidigare :)
tyvärr började jag blöda igår kväll, på bion dessutom. Åkte upp till Gyn där hon kunde se ett foster men antigen är jag mycket kortare gånget än beräknat eller så dog det tidigt för det fanns ingen aktivitet. Men nu har blödningen avstannat lite så just nu väntar vi bara på att nått ska hända. Känner inte mycket hopp alls! Ska tillbaka om en vecka hur eller hur och se om den har växt nått, är död och isåfall får jag hjälp om inget kommit ut! :(
Nae och nu blöder jag igen så tror inte det finns nån chans, har jätteont i magen med så :( men man får väll anta att nått var fel och det är ju bättre att det händer nu än senare. Men det är bara att försöka igen! kommer bli jobbigare att inte försöka skaffa en till nu när vi längtat så mkt!
Men det ordnar sig nog!
tack!