• CarroMeijer

Ung förälder som väntar 2:an

Hej! Jag är 20 år och har sen innan en underbar dotter som är 1 ½ år, nu väntar jag mitt andra barn som beräknat till Augusti..Nån mer ung som väntar 2:an?
    Vore kul att komma i kontakt med fler :)

Kram kram!

• Svar på tråden Ung förälder som väntar 2:an
  • Biina88

Hej! Det beror på hur du menar "ung" Jag är 22 och har en dotter på 15månader och väntar nr2 i Mars :)

• CarroMeijer
    Biina88 skrev 2010-12-17 10:48:22 följande:
    Hej! Det beror på hur du menar "ung" Jag är 22 och har en dotter på 15månader och väntar nr2 i Mars :)
    Jaadu så länge man känner sig ung kanske haha! Roligt att du titta in, o grattis! Hur känns det? Jag är nervös hur vardagen ska gå ihop med två ungar eftersom jag är ensam i veckorna, men allt löser sig väll :)
  • Mille87

Jag är 23 och har en 4-åring sedan innan och väntar mitt andra barn i slutet av maj Glad

• Biina88

Tack! Och grattis själv :) Jo det känns bra men har haft en jobbig graviditet tills nu så nu njuter jag! Hur känns det för dig! Ja jag är med orolig för det, gubben jobbar mycket här med men får försöka att göra det bästa av det! Hur är allt med dig?

• dark baby angel

Hej är 21 men har rena fått mit handra barn har en på 3 å en på 8 mån hoppas det inte gör nåt

• anettef

Jag är 22 år "ung". Fick sonen i april -07 och väntar nu andra barnet i slutet av maj -11!

• cocos87

Jag är väl en någorlunda ung mamma, men jag har redan fått mina bar, jag fick min dotter i juni 09 och nu i november fick jag min son stressig vardag men guuud så underbart!

Nathalie 090607, Leo 101105
  • CarroMeijer
    Mille87 skrev 2010-12-18 23:01:16 följande:
    Jag är 23 och har en 4-åring sedan innan och väntar mitt andra barn i slutet av maj Glad
    Oj vad roligt, grattis :) spännande va?
  • CarroMeijer
    Biina88 skrev 2010-12-19 06:58:01 följande:
    Tack! Och grattis själv :) Jo det känns bra men har haft en jobbig graviditet tills nu så nu njuter jag! Hur känns det för dig! Ja jag är med orolig för det, gubben jobbar mycket här med men får försöka att göra det bästa av det! Hur är allt med dig?
    tack :) okey det låter inge vidare :/ jag har faktsikt inte kännt nått alls men det kommer väll :P precis man får väll göra det bästa av situationen lixom, tror det kommer gå kanon men man måste väll vänja sig först kanske :) Jag är lite orolig att han inte ska hinna hem till förlossningen om han jobbar långt bort :/
  • Mille87

Ja, det är väldigt spännande Glad Fast det känns som om jag glömt hälften hehe

Denna graviditet är helt tvärtom än den förra, så det känns lite jobbigt. Hur har du mått?

Svar på tråden Ung förälder som väntar 2:an