CarroMeijer skrev 2010-12-22 19:00:01 följande:
Mille: åhhhhhh grattis gud vad roligt :) Häftigt och veta, hoppas dom såg rätt bara ;) hahha :P
jaha okey men det hände mig också, fick först 30 maj men sen blev det 22 juni så det är nog ingen fara ska du se :P kommer gå jättebra ska du se :) annars hade dom säkert sagt nått och kollat tillväxten tidigare :)
:) Tack. Jodå, hon tittade från flera olika vinklar och det såg precis ut som ett mcdonalds m. Man såg tydligt springan i mitten :) Hon sa att det fanns inte en antydan till en snopp någonstans. Jag vet att dom inte kan garantera något, men med min son såg det inte ut så :P Så jag känner mej ganska säker hehe :)
Oj, det var långt tid, 3 veckor! Kan det verkligen skilja så mycket? Hur kändes det att gå tillbaka 3 veckor?
Jag har inte varit på några kontroller alls innan, utan dom har gått efter SM. Jag har inte ens fått höra hjärtljuden än, utan såg bara hjärtat slå på UL. Men jag är ganska säker på att det bara är en liten flicka, har haft super regelbunden mens... :S Så det är därför jag oroar mej lite att något kanske är fel, men magen spänner som den ska så hehe :) Det ska nog gå bra :)