Inlägg från: skruttnorpan |Visa alla inlägg
  • skruttnorpan

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

BlirSnart85: GRATTIS! Vad härligt, fin start på nya åretSkrattande 

• skruttnorpan

Måste berätta om min natt!!
    Låg i min varma säng och drömde om att jag gjorde mackor mitt i natten för att jag var hungrig (skumt bara det). När jag stänger kylskåpsdörren i drömmen sitter en svart katt och tittar in genom fönstret, lixom lite hotande. straxt därpå vaknar jag av att det ringer på vår dörr, mitt i natten! Jag- som helst av allt vill somna om och glömma min obehagliga dröm- blir nästa arg när sambon tänder lampan och springer till dörren, han har nämligen fotbollskompisar som kan vara lite omogna och ringa på mitt i natten på fyllan och i mitt yrvakna tillstånd tänkte jag inte på att det var en rätt ologisk dag för dem att vara ute o kröka på. Det visade sig dock vara polisen som letade info om ett mord på gatan! Helt stört! Där ligger jag och drömer om ett hot utanför fönstret samtidigt som en granne blir mördad! Läskigt!
    Hoppas även att den andra delen av drömen - att jag var hungrig mitt i natten- kan betyda ökad hunger...hade ganska kraftig halsbränna när jag vaknade...

Någon med ett fint plus som morgonpresent??  

• skruttnorpan
    BabyW skrev 2011-01-06 09:31:58 följande:
    Detta låter kanske löjligt, men nu tror jag att jag kanske vet varför jag känner mig ledsen nu!
    Idag skulle vår bebis kommit...!! :'( Det slog mig nyss...
    GUMMAN! Kroppen är konstig! Den känner på något vis på sig sådant undermedvetet! Stor Kram och försök att trösta dig med att du sannorlikt har en liten hos dig nu!
  • skruttnorpan
    BabyW skrev 2011-01-06 11:53:34 följande:
    En fråga till er andra... Är det bara jag som är så där väldigt "stressad" över all dena väntan och detta testande...??  Obestämd

Jag är tydligen mer slut än jag trott... Fick helt plötsligt näsblod från ingenstans nu för en stund sedan... Det har jag ju nästan aldrig!!! Har nog bara haft det ett par, tre gånger tidigare i mitt liv! Rynkar på näsan Helskumt!
    ABSOLUT INTE! Fattar inte att folk kan säga att man ska slappna av...har aldrig fått det att fungera.

Men kan inte näsblodet bero på tunnare slemhinnor då? DÅ kan det ju vara ett gravsymtom juh!
    Sitter själv med en kopp kaffe just nu och den smakar PRECIIIS som vanligt...ochinga ömma tutts heller så jag hamnar nog på februarigänget jag...

GRATTIS KITTY!!!! Skrattande
  • skruttnorpan

BabyW- är inte alla plus ett plus? Jag håller tummarna för det i alla fall, klart du är på smällen!!Flört Det sköna är väl att i morrn vid den här tiden vet du!

Sommar, vilken situation! Hoppas det har lugnat ned sig något nu!
    Men visst påverkar stress! Lyckades med att träna- och jobba bort mensen under nästan 5 år...så när allt kommer omkring ska jag bara vara glad att jag har en nästan normal cykel nu...för ett år sedan hade jag knappt mens. Försöker intala mig det nu när jag är heeelt utan tillstymmelse till symtom allsTungan ute

• skruttnorpan
    BabyW skrev 2011-01-06 18:39:56 följande:
    Forts... (JÄVLA APP!!). Du måste bädda mjukt så att din bebis vill slå sig till ro och ha det gott där i nio månader.
    Stora kramar till dig, söta du

Haha, ja-a...kan säga att jag lyckats vaddera ordentligt på ett år, hahaSkrattande Lättare sagt än gjort i början, men när det väl tog fart tog det fart ordentligt! Skönt att slippa frysa en vinter i alla fall, haha! Sambon är överlycklig, äntligen lite former att jobba medFlört

Håller tummen för ett blodprov i fingerspetsen och ett STORT FETT Plus i morgon em! Många tankar och kramar!

• skruttnorpan

Här testades det snövitt idag också...men drömde iaf i natt att jag plusade, det var ju mysigt!! Drömen var väääldigt verklighetstrogen med tanke på att jag tog tre test på raken för att säkerställa, hehe.

Tror ni ÄL-testet visar nått före gravtestet el bör de visa typ samtidigt?? Märks det att jag börjar bli liiiite rastlös??Tungan ute 

• skruttnorpan

BabyW, MASSA STYRKEKRAMAR! Du kommer orka! Det är bara att du  just gått in i FAS 1- då är allt skit! Man förstår inte hur man ens ska orka tänka på att försöka igen! Men om ett par v är du på banan igen! Nya försök, ny hjälp och nytt hopp!!
    Och TÄNK INTE ENS på att lämna tråden! Håller med LYckligaLängtan, vi skriver om trådstarten lite och så krigar vi på tills vi ALLA har våra små kulor på maggen - det är en order!Flört

MiAmore- förstår ditt beslut! Önskar att det vore annorlunda och att du fick ditt plus nu, men jag är övertygad om att orken att kämpa kommer tillbaka! När du känner för det och att du har lite att skriva ur dig så vet du vart vi finns- ha kvar länken!

Stor kram till er alla! Snacka om tung dag i Januaritråden!

• skruttnorpan

Skyrocket- hoppas att ditt halmstrå är hållbart och betyder att du fort är gravid! Vore ju helt underbart!

Lovika83- Nu håller vi tummen för en mensfri helg och ett bra besked på måndag!Skrattande

Här pendlas det mellan hopp och förtvivlan, haha. En kollega frågade igår om jag var gravid igen då mina bröst såg stora ut. Hon vet vad som hände med missfallet och hon var den första som förutspådde att jag var gravid sist, just pga brösten. Dock inte en tillstymmelse till plus på bim -2...
    Nu står hoppet mest kvar till att jag plusade sent förra graviditeten, men trodde då att det berode på att det inte var en frisk graviditet. Kan ju hoppas på att jag är låghormonare, men det ska ju vara ovanligt så hoppet är väl litet egentligen.

MiAmore- kul att du hänger kvar ett tag till!!
    kramar

• skruttnorpan
    Mischao skrev 2011-01-08 10:18:15 följande:

Trodde verkligen jag var gravid. Har ovanligt starka hugg runt livmoder-området och igår fick jag sjukanmäla mig för jag mådde fruktansvärt illa från och till hela dagen. Gjorde ett grav-test imorse som visade minus så nu sitter jag på jobbet och mår fortfarande lite illa av och till och är ledsen för att det inte blev något denna månaden ;(
    Tycker mensen kan komma nu. Ju fortare kan man försöka igen. Är på BIM -1

Förstår din frustration! Man vill bara ha ett deffinitivt svar! Har det blivit eller har det inte! För ett tag sedan hade jag glatt sagt till dig, att -HÅLL UT! du visar säkert + om någon dag, du är ju fortf för tidig med att testa!! Men nu känns det som att de flesta plusar innan BIM och då känns det nästan kört om man får neg ett par dagar innan. Håller iaf hoppet uppe för oss båda!
    Stor kram
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!