Chokladmuffins skrev 2010-12-23 08:05:25 följande:
Jag är också avis.. Känns som EVIGHETER tills ÄL.. Fast eftersom mina cykler har varit konstiga så kanske jag får ÄL tidigare än jag tror... Så tänkte börja med stickorna i slutet av nästa vecka..
Ja- vi hoppas på det! Började med stickorna i förrgår, men vet egentligen inte alls när det infaller...kan vara allt från24-30, men det känns som att det snarare lutar åt 30ehållet...Brukar få lite ont i brösten och annorlunda flytningar lite innan och inget av det har visat sig än...
vaknade upp med en tung känsla i morse...har varit rätt positiv ett par dagar och haft tillit till att det är dags nu...men helt plötsligt var den känslan borta...Rädslotankarna om "hur lång ska den här resan bli" och "varför skulle det helt plötsligt gå nu" har kommit tillbaka och jag vill bara gråta. Jag börjar bli så trött av detta väntande nu, kunde aldrig tro för ett år sedan att jag skulle sitta här utan liten.
Sorry för deppet...ska ta mig till klättercentret och avreagera mig lite så brukar allt bli bättre sen.
Brooklyn skrev 2010-12-23 08:50:56 följande:
Om en vecfka tänker jag börja testa.. eftersom jag är testnarkoman..hehe..
Gaaahhh vad jag längtar...
God Jul på er alla!
Testnarkoman är väl aldrig fel Hellre missbruka ÄL och Gravtest än droger, haha. SJälv är jag lite omvänd...är så rädd att få - att jag drar mig i det längsta med att testa, haha.