-
Tycker också att jag ser ett svagt streck på båda...Helene, håll hoppet uppe!!!Chokladmuffins skrev 2011-01-15 10:19:03 följande:Vilket är från kvällen/morgonen? Fast jag tycks ändå ana ett superdupermega svagt streck på båda men kan vara min dator.. Håller iaf tummarna att det är ett plus vi skådar..
-
Har du någon proffesionell du kan prata med då? Kanske kan vara värt att gå ett par gånger till en psykolog för att få prata av sig sin sorg? Har gjort det många gången i andra lägen och tycker det är GULD! I din situation hade jag ALLA GÅNGER sökt stöd av någon!Kitty 82 skrev 2011-01-15 09:06:38 följande:Fasen vad ledsen och besviken jag känner mig.
Ingen mens i sikte eller känningar efter det och inga pluss på testen bara massor av neg,neg,neg
Tänkte jag kanske skulle ha ÄL snart typ igen då kanske men icke dom är också neg
Det känns så hjälplöst detta att bara bli lurad av kroppen hela tiden och att den inte fungerar normalt.
Den ger mig bara falska förhoppningar som ändå inte stämmer ett skit.
Eftersom jag ändå inte är gravid så var fasen är mensen?
Sen drömmer man massa härliga drömmar senast iatt då jag drömde att jag bokade tid för ett tidigt UL men det var ju bara en underbar dröm. Verkligheten är ju en helt annan
Vad ska jag göra? Känner mig så deppig och nere.
Man glädjs åt andra med sina men själv får man massa j*vla gång på gång och undrar varför man själv inte får det där underbara :et.
Vi finns ju här, men tror att ett sammanhängande möte med någon som vet vilka frågor som bör ställas kan ge dig mycket.
stor kram -
Tack, BabyW- ska försöka...ska testa på ett pass med piloxing nu och försöka överkomma min träningsrädsla lite...Nån som testat piloxing förut?? Tycker det ska bli kul att se hur de har lyckats väva samman pilates och boxnin i ett pass, haha...BabyW skrev 2011-01-15 10:50:28 följande:Klart det är ett bra tecken. Försök koppla av och njut nu!! Vet att det är lättare sagt än gjort... Men försök!
-
Malika och daniela- ROCK ON! Bara att köra gärnet nu!!
Helene och Adora- Tummen är klistrad i handen för FIIINA plus de närmsta dagarna!
Sandy- MÅÅNGA dagar kvar! Håll ut och håll hoppet uppe!
Stor kram till ALLA kämpar!
-
Vad roligt- mycket som händer i dagarna, massa ÄL och BIM på G!!
BabyW, vilket guldläge med barnen ur huset. Nu är det bara att köra för allt vad tygen håller, haha.
Adora- nu håller vi tummarna!
-
Ni som inte plusat denna gången, har ni sett att CB och FL söker 30 kvinnor som försöker bli gravida till en grupp som ska få tekniksa hjälpmedel i form av fertilitetsmonitorer mm? Står som reklamlänk på första forumsidan...
kan kanske vara något?? -
Åhh, håller tummen!!Adora1 skrev 2011-01-17 09:06:06 följande:NU har jag varit och inhandlat ett styck Graviditetstest!! Har sparat morgonurin och ska ta det så snart mannen vaknar, lovade vänta så han kan vara med....Sjuuukt nervös!!! Updaterar snart!
-
Hej tjejer! Kul med lite nya namn på listan! Och många mellan ÄL och BIM också ser jag Håller tummen de närmsta dagarna för TIDIGA fina, tydliga plus!!
-
Håll ut! januari är GRYMMA plusmånaden juh! Klart det kommer!sandy83 skrev 2011-01-18 09:03:01 följande:Jag testade negativt idag på bim-6, jag vill ha ett denna månad, varför ska de va så svårt och så mycket väntan...
lycka till alla! -
Limpan 83 skrev 2011-01-18 12:14:56 följande:Tack alla för era svar. Tyvärr tror jag att det är ett MF då jag nu blött lite mer och börjar få molvärk i mage och rygg.. Har ringt upp KK igen och fått en ny telefontid i eftermiddag. Ska försöka kräva att få komma upp på vul, men det är inte så lätt att stå på sig när man själv är så skör och så ledsen...
GUMMAN! Jag hoppas du har fel, men se till att du får komma på en koll! Skriv av dig för allt vad orden bär för och bolla det du behöver! Den här tråden tar inte slut för att Januari gör det, när du orkar finns vi här om du behöver.
Finns en riskt att jag snart joinar igen också...alla mina tidiga symtom är som bortblåsta, vilket var hur det startade sist. Hoppas att jag har fel, men är rätt nojjig just nu
STOR KRSM till dig!
BabyW- jag förstår frustrationen! Stor kram till dig och många tankar! Försök att se det som att läkaren hade en dålig dag och lägg tankarna på att när väl ägget släpper så har du den bästa hjälp som går att få för att du ska bli gravid och kunna bära den lill* tiden ut! HÅLL UT!