Inlägg från: skruttnorpan |Visa alla inlägg
  • skruttnorpan

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Bebis11 skrev 2011-02-01 10:50:40 följande:
    Vad kul att det är så många som plussar nu. Håller tummarna för att vi andra snart också gör det Skrattande
    klart nu gör- det här är ju TURTRÅDEN!Skrattande
  • skruttnorpan

LillaEgo- GRATTIIIS! Spännande att höra dagens resultat!
    kram till er alla

• skruttnorpan

Åååhhh, BabyW- F A N! Rätt ut sagt! Men håll hoppet uppe! Det är snart er tur, då är det bara! Den som kämpar vinner- så är det! Och du har kämpat nog nu!
    Stor kram

• skruttnorpan
    AgnesGN skrev 2011-02-10 22:01:14 följande:
    Baby W  - Roligt att du hänger kvar. Jag gör oxå det fast jag inte är redo att starta än hur som helst. Trivs bra med er här så jag bara är och umgås... =)
    Säger det igen; FINASTE TRÅDEN, det här! Alla goa tjejer har hittat hit och stannar!
    kram
  • skruttnorpan
    Bia 80 skrev 2011-02-12 08:35:59 följande:
    Fan fan fan (ursäkta språket) men det blir ingen bebis hos oss GråterNu ska jag dra mig tillbaka i min bitterhet men vill ställa en fråga till er först.
    Jag ska köpa ÄL tester, kan ni rekommendera några som inte kostar skjortan och är enkla att använda? Jag har aldrig haft sådana förut och vissa låter minst sagt krångliga.
    Tips någon?? 
    Lessen för dig Bia!
    ÄL-tester är inte så krångliga, gäller väl bara att hitta vilken tid på dygnet som passar bäst för en själv att testa. Absolut inte i morgonurin bara...För mig fungerade det bäst på eftermiddagen, andra tycker att lunchtid ger bäst utslag.
    Beställ en packe med teter från testlagret.se eller billigatester.se, där kostar det inte mycket alls. Apotekets ÄL-tester är betyyydligt dyrare, om än lite lättare att använda (du kan kissa direkt på stickan instället för att använda en mugg).
    Stor kram 

Kitty- brukar du alltid ha stark markering dagarna innan? Jag fick aldrig något utslag annat än preciis någon dag innan äl och då hade jag redan haft äl-flytningar innan dess...det kanske är på gång!
  • skruttnorpan
    Bia 80 skrev 2011-02-12 22:49:37 följande:
    Tack alla ni som skriver uppmuntrande ord! Hjärta
    Jag har intagit försvarsposition för jag vill inte bli mer besviken. Men jag var helt säker att om man är "höghormonare" så är man det fortsättningsvis oxå...kanske inte....hmmm
    I alla fall så värker brösten som tusan, molvärken är nästan borta men jag brukar ha ont i dem innan mens.

Hursomhelst räknar jag in min nästa ÄL och får ha fokus på det just nu så k'änns det lättare.
    Hoppas på lite fler plus här med alla goa tjejer som hänger här!
    Tänk på att tidigt eller sent plus dessutom beror på när ägget fäste...din första grav kanske ägget fäste efter ex 4 dagar och denna gång ex 10 dagar...det ger ju en ganska stor diff i när hormonet stegrat tillräckligt Glad
  • skruttnorpan
    Tiina84 skrev 2011-02-14 08:13:21 följande:
    Försöker intala mig själv detta men är så ivrig med dom där testen. F-n!
    Man blir ju så besviken när det inte visar nåt.
    Har fortfarande lite hopp kvar, eftersom mensen inte kommit igång, endast haft lite brunt i trosan nu sen igår. Hade bim den 10. Konstigt, för min mens brukar inte bete sig så.
    Hoppas hoppas :)
    håller tummen Skrattande
  • skruttnorpan
    Tiina84 skrev 2011-02-16 13:35:05 följande:
    Kör på idag med är mitt tips, och imorrn för att va på den säkra sidan ;)
    Lycka till :)

För mig gav det ju tyvärr ingen lycka nu denna månaden...vi myste varje dag i en och en halv veckas tid, men inget plus för det :(
    Meningen att jag inte skulle få ett pluss riktigt än!
    Fin inställning Tiina, hur länge har ni försökt!
  • skruttnorpan

deeya- GRATTIS! Helt klart en väldigt fint plus för bim -6 Skrattande

• skruttnorpan
    Kitty 82 skrev 2011-02-20 12:11:28 följande:
    Antingen börjar jag bli sjuk eller grymt skengravid
    Hoppas på det sista!Skrattande

BabyW- ge inte upp, hoppas på en långlivad, envis liten rackare och mys så snart inpå han ska åka spm möjligt. När det väl är dags kommer det hända!
    Gud va kul med flytten! Sambon har fått nysom en villa en bit bort som ska säljas, men inte är ute på marknaden än, sa att han skulle kolla om de var berädda att sälja utan budgivning...hoppas att det kan vara i vår prisklass bara...
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!