• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

DazHamster skrev 2011-04-06 15:02:34 följande:
    hehe vi får kämpa tillsammans =) ja ska helst ha gått ner minst 13 kg till den 10 juni då vi åker till Kreta jag åh min sambo med hans mamma, pappa och bror =) ja ska helst gå ner 43 kg totalt men de kommer ja nog inte lyckas med fram till juni =)
    Men vi kan väl försöka lägga all energi på viktnedgång nu åh må bra i kropp åh hälsa så kanske de blir en bebis lite fortare då man inte tänker så mycket på det =) eller vad tycker ni?
    Ja absolut, det kör vi på!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    DazHamster skrev 2011-04-06 20:38:27 följande:
    Slänger väl in min startvikt nu då åh visst ja väger mycket men inget jag försöker dölja för alla ser ju ändå att jag är kraftigt överviktig xD Vikt: 103,9 kg längd: 155 cm.

Ska ha som mål minst 1,5 till 2 kg i veckan. åh de är 9 veckor åh två dar dit så någonstans mellan 13,5 kg till 18 kg åh de borde man ju kunna fixa :)
    Det kommer du klara är jag säker på! Jag är 157 och min startvikt den 9 febr (gick med i viktväktarna då) var 73,7. Väger nu 68,6. Mitt mål är att ha gått ner till åtminstone 65, innan jag blir gravid. Så om vi lyckas denna månaden, kan man säga att jag har ca 4v från dagens datum fram till bim, att bli av med drygt 3,5 kg. Ska jag väl kunna klara, eller vad säger du/ni?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Swn skrev 2011-04-06 20:49:20 följande:
    BabyW: jag fick ett svagt + men dagen efter började jag blöda och kraftig mensvärk, gissar på tidligt missfall. Kändes precis som första gången jag va gravid, alla symtomen å så. Det va väl inte meningen att jag skulle få någon bebis 2011 :(
    Gu vad tråkigt Beklagar verkligen
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Mycket tråkiga besked i tråden nu tycker jag Hoppas att din hjärna lurar dig bara BabyW, och att du kommer med ett härligt besked till oss imorgon

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    ACJL skrev 2011-04-07 13:49:19 följande:
    Klart du klarar det!!
    Tack för peppingen
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    DazHamster: Oj, jag får nästan lite dåligt samvete över hur lite jag rör på mig i jämförelse, när jag ser ditt motionsschema Tungan ute Men klarar du/ni av att hålla det schemat, så kommer du/ni utan tvekan rasa i vikt! Hejja hejja!

Kommer inte mensen tillbaka inom ett par dagar hade jag nog testat mig. Om inte annat så för att kunna sluta tänka på det. Sedan har jag hört att om man inte har äl en månad, så den månaden har man även ovanligt sparsam mens. Jag har haft ovanligt sparsam mens nu dem två sista månaderna, så jag misstänker att jag inte haft någon äl nu dem två sista månaderna.

BabyW: Jag känner igen mig SÅ väl i det du skriver. Jag är likadan varenda jäkla månad. Försöker intala mig att jag INTE ska hoppas och känna efter så mycket. Och det funkar bra. Fram till äl. Sedan är det kört. Efter äl är det bara "när bör vi ha sex för att ha störst chans att lyckas" som står i min hjärna, och sedan så fort äl är över, så dröjer det inte många dagar innan först ett symptom dyker upp, sedan ett till.. Och sedan börjar man hoppas och tro en massa TROTS att man sagt åt sig själv att HOPPAS INTE FÖR MYCKET!!! Blir så ARG på mig själv som inte kan sluta tänka på det och hoppas en massa varenda månad. Hade varit mycket bättre om man klarat av att tänka negativt enda in i det sista. Då hade man nog inte blivet fullt lika besviken när sedan mensen kommer. Så jag förstår som sagt precis hur du känner och vad du menar. Men du.. VI FINNS HÄR för varandra! Håller tummarna stenhårt för dig! Hjärta

SoMa: Vad skönt att du äntligen fått pos äl-test! Kör på nu!!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Spännande med testet *ler* Jag hade nog inte klarat av att vänta tills på månd med att testa mig igen *ler*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Har varit sjuker sedan igår (feber o ont i halsen), men var tvungen att kika in och se hur det gått för dig BabyW. Och det verkar inte ha gått så bra? Jag som var helt hundra på att ni lyckats denna månaden. Men du verkar ta det rätt bra ändå?
    Jag ska bara vänta ut febern, sedan kör vi själv igång på nytt. Ska börja köra med äl-tester på fred.

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Tråkigt men kanske samtidigt behövligt att ta en paus en månad? Får jag fråga vart du bor, eftersom att ni ska till RMC i Malmö?

EGO: Var på vc idag. Har åkt på halsfluss Så nu får man käka penicilin i 10 dagar
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW: Åh då borde vi ju försöka se till att träffas en dag Ja, om du vill, vill säga Jag bor ca 2-2½ mil utanför Hbg, tar runt 20-30 min med bil från oss till Hbg.  

Det där med foglossning har jag hört båda delar. Å ena sidan har jag fått höra att "att man har det med första behöver inte betyda att man får det med nästa", och tvärtom då, som du sa att man får det tidigare och värre. Jag började få foglossning runt v.20 har jag för mig det var, men det var först några veckor senare som jag kände av det rätt rejält. Min stackars svägerska fick det redan i runt v.6 eller 7 med sitt första, undrar hur tidigt hon kommer få det med nästa då.. *ler*
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!