• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Nehe.. Hade hoppats på att få ett fint plus idag på min o makens 10 års dag, men icke Förhoppningsvis var det bara för tidigt. Ska testa mig igen på månd

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    ohbaby skrev 2011-04-27 22:33:10 följande:
    Hehe, nej det blev inget. Vi båda somnade alldeles för tidigt:P Opassande! Men jag har fortfarande äl-flytningar så jag har nog en chans till idag;)
    haha, vad är ni för några "bebisbagare"? *flinar*
    SoMa72 skrev 2011-04-28 11:55:51 följande:
    Fortsätter hålla tummarna för dig, vännen!! {#emotions_dlg.flower}
    TACK gumman!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Tiina84 skrev 2011-04-29 10:03:09 följande:
    DazHamster - Då hoppas vi på det!

MiAmore - Du får inte ge upp, håller mina tummar till nästa gång du testar:)
    Nej då, jag ger inte upp *ler* Min temp är fortfarande hög, ovanligt hög, tom och så länge den är det ger jag inte upp hoppet. Inget pos grav test idag i heller dock
    ohbaby skrev 2011-04-29 10:30:48 följande:
    Haha! Ja det kan man fråga sig:P Men dagen efter blev det i alla fall. Missade bara en dag kring äl... Typiskt när man har alldeles för mycket för sig hela tiden;) Men men. Det har dragit och "känts" i magen nu kring äl. Jag hoppas ju lite att det är nåt med att ägget har fästit eller så men det lär det ju inte vara! Sånt kan man väl inte känna ändå?
    Well well. Håller tummarna för 10:e gången gillt!
    Vad bra att ni fick till det dagen efter iaf När är det du har bim? Är ni också inne på ert 10:onde försök?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag har känt mig väldigt yr till och från hela dagen idag, och har varit väldigt dålig i magen (gasig) hela dagen.. Vet att yrseln kan ha med värmen att göra (men samtidigt har det inte varit SÅ varmt idag. Runt 20-24 gr o ganska friska vindar), och vet att min gasiga mage kan bero på maten jag åt till lunch idag som innehöll en del lök (men samtidigt inte SÅ mycket lök, och jag brukar inte bli speciellt gasig i magen av lök). Men detta kan ju även vara graviditetssymptom.. Var väldigt gasig i några dagar innan jag plussade med sonen, samt att jag hade problem med yrselattacker till o från, så man hoppas ju massa.. *ler* Tempen är fortfarande hög, brösten ömmar, har molvärk och har ont "down there". Tog ett test i morse igen, men det visade neg. Men, är ju bara på bim-4. Med sonen fick jag ett supersvagt (så svagt att det inte syntes på bild om man tog foto på det) plus på bim-2. Så om jag nu är gravid tror jag inte att jag kommer få plus förens tidigast på sönd. Så rätt dumt att testa mig innan.. Men hoppas och vill man så gärna så...

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    ohbaby skrev 2011-04-30 09:19:10 följande:
    Har tappat räkningen lite på när jag har bim denna gången (störd mens förra gången) men det är nån gång runt den 7 maj. Yes, försök nr 10 för oss! Ni med?
    När har du bim?
    Samma dag jag ska på möhippa för en kompis då *ler* jag har lite bekymmer över det.. Om det nu visar sig att jag är gravid, vad sjutton ska jag hitta på för ursäkt för att inte dricka alkohol då??! Foten i munnen Funderar på att ta ETT glas vin under hela kvällen, och dra ut på det riktigt länge. Så tidigt i graviditeten tar ju inte fostret någon näring från mig ändå. Men samtidigt vet jag inte om jag vill chansa och ta ens ETT glas vin.. Dagens I-lands problem månne? hehe
    Ja vi är inne på vårt 10:onde försök nu, så man är rätt trött på det Jag har bim på tisd.
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Maajsi skrev 2011-04-30 11:14:11 följande:
    Åh, jag har inte varit inne här på jätte länge..
    Men jag räknar inte med någon graviditet denna månad. Fick enbart till det en gång på grund av magsjuka, surt de! :/ men det löser sig. Mensen lär komma och jag ska ta igen det till nästa äl! :D
    Ibland räcker det med en gång för att man ska bli gravid..
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Swn skrev 2011-04-30 15:52:54 följande:
    nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men jag läser hela tiden vad ni skriver. tycker det e så jobbigt att skriva från telefonen. lite uppdatering: misstänker att jag får tidigt missfall denna månaden oxå. svagt pluss på stickan för 2 dagar sen men igår fick jag jätteont i magen och i dag fick jag bruna flytningar och strecket är borta.. hade jag ej testat tidigt så hade jag ju aldrig vetat, men kan ej hålla mig ;) ska ta mig i kragen å ringa till kvinnokliniken för nu har ett år passerat och ingen bebis i magen. och två tidiga missfall på raken :(
    Beklagar dem tidiga mf'en. Tycker du gör rätt i att kontakta kk
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Tjejor tjejor!!!! JAG ÄR GRAVID!!!!! Skrattande Fick ett tydligt plus i morse! Har tagit foto på testet, men vet inte hur man för över bilden till datorn från kameran eller hur man förminskar bilden så jag kan lägga in den här. Men så fort maken gjort det till mig kommer jag lägga upp en bild. Är SÅÅÅ otroligt GLAD nu!!!! Bättre början på maj månad kan man inte önska
    Så det blev inget plus i januari, men det blir bebis i januari
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Adora1 skrev 2011-05-01 10:08:52 följande:
    GRATTIS!! Skrev i andra tråden längre inlägg!
    Yes, såg det

TACK! Är SÅÅÅ lycklig o glad nu!!! Men precis som när jag plussade med sonen vågar inte maken vara riktigt glad och tro på det förens jag tagit ett till pos test *mummlar* Och givetvis har jag inga fler hemma.. Så det blir apoteket nästa imorgon
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!