Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Vilka bra faser!! skrivit den sjäv?
förstår hur jobbigt det måste kännas. Fick min första ÄL och mens i september, lyckades inte i oktober men blev gravid i november- detta efter att ha krigatmed att försöka bli gravid sedan dec -09. Detta slutade i MF, men jag blev gravid i alla fall!! Försök att se det som att det är NU din rökning börjar, det är NU du har en ärlig chans att bli gravid och du har verkligen alla odds på din sida! Hoppas stenhårt på er!
Malika- ja, ibland kan man undra om det är någon som vill ge en en liten knäpp på näsan för att man hade tagit det här med barn för givet. Hur kunde jag vara så dum att gå omkring och säga till folk att "nä- men det är ju bara skönt att jag inte har mens, den kommer tillbaka när jag slutar träna och då kommer jag bli gravid direkt!". Nu ångrar jag mina ord ordentligt och, som sagt...det finns INGA dåliga dagar för barn i min kallender längre...
Hoppas du får till det med högre dos av pergo...har du mått konstigt av den? Ska få min första dos i jan...gissar att de börjar med lägsta... har hört att man kan känna av hormonerna ordentligt, stämmer det??
Ja- asså...efter ett års konstant sexande då jag inte haft en aning om när Äl kan vara så måste jag säga att tom sambon börjar lessna...det känns som att man MÅSTE ha sex och då är det ju aldrig kul. Det är en avgörande faktor till att jag nu kör ÄL-stickor så att vi kan ha sex när vi KÄNNER för det resten av månaden och ligga i lite mer kring rätt dagar...hoppas det kan få tillbaka glädjen i det hela igen...