• Limpan 83

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

SoMa: Ja jag tycker också att jag kan se svaaaga streck, något är det ju där iaf :) Jo det var skönt att det gick så fort... varit gravid nu 3 gånger på mindre än ett år och sammanlagt har jag varit gravid ca 8-9 månader av 12. (har snabbt blivit gravid varje gång) Känns som att det är min tur nu då jag nästan varit garvid så länge som man ska för att få en bebis och det tär på krafterna.

Nu denna gången är jag i v. 13 och kämpar på med mitt illamående och min trötthet. Hoppas att det släpper snart så man kan börja njuta lite.

Stor kram
  • Limpan 83
    Adora1 skrev 2011-04-20 13:17:33 följande:
    Jag håller på dig nu verkligen Limpan83!! Du har gått igenom mycket.
    Tack så mycket tjejen :)
  • Limpan 83
    SoMa72 skrev 2011-04-20 13:35:08 följande:
    Samma här eller ja, 3 mf på ett år och nu 4:e gången jag är gravid pådrygt ett år... Jag har ju dock fått tidiga mf.

Den här gången kommer det gå bra, gumman! Är KUB gjort eller inte? Håller tummarna att du snart mår bättre.

Stor kram tillbaka!
    Ja fy för när det inte går som det ska. Man trodde ju liksom att det skulle vara en dans på rosor såfort man fick ett plus på stickan! Men riktigt så lätt var det inte.

Jag har faktiskt gjort ett moderkaksprov som jag har fått svar på och allt såg fint ut. Så nu kan jag slappna av lite iaf och bara hoppas på att den vill stanna.

Ska du ta ett nytt test imorn? Tungan ute
  • Limpan 83

SoMa: Har du testat idag???
    Jag tog mkp i v.12 (11+1)

BabyW: Skönt att höra ifrån dig! Blev faktiskt lite orolig igår vart du hade tagit vägen, men nu förstår jag :)

När är det tänkt att ni ska börja IVF?

• Limpan 83

SoMa: jobbigt att det inte blir starkare. men vänta ett par dagar så ska du se :)

• Limpan 83

SoMa: Såå ledsen för din skull!! hur många mf har ni haft nu? Ska du få hjälp? Inte kul att hoppas varje gång då man får ett plus och sen går det inte vägen :( Skickar en STOR kram till dig gumman {#emotions_dlg.flower}

• Limpan 83

ok, frustrerande att det inte hjälpte med det! Men som du sa, det kan ju ha varit så att det var något fel och då "ska" det ju bli mf. Hoppas att ni blir väl omhändertagna nu!

Jag mår lite bättre nu faktiskt. Ska nog försöka jobba i helgen. Magen börjar synas lite så det är kul :) Men oron för att det ska gå fel finns ständigt där...

KRAM

• Limpan 83

Ja nästa gång så SKA det bara gå, det finns inget annat!!

Nej ingen magbild ännu :) Men tog faktiskt en bild idag. Kanske lägger in en snart :P

• Limpan 83

Längesedan man hörde något från BabyW nu igen.... Förhoppningsvis har hon haft fullt upp i påsk med massa skoj :)

• Limpan 83
    MiAmore skrev 2011-04-27 07:40:09 följande:
    Svarar på era inlägg ikväll. Är det för tidigt att testa på bim-5? Jag o maken har 10 års jubileum imorgon o det vore jättekul att få ett plus då
    Det beror ju på, är ju så olika hur tidigt/sent folk plussar. Jag har fått megasvaga streck på BIM -5. Så du kan ju chansa. Bara det inte gör att du blir ledsen om det inte visar något? Men samtidigt vet du ju då att det kanske är alltför tidigt att testa och kan hålla kvar hoppet :)
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!