30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Usch och fy för alla sjukdomar. G vaknade av att han spydde för någon natt sedan, men sedan har det inte hänt något mer förutom blöjor av tvivelaktig kvalitet. Själv är jag snart frisk efter att ha varit sjuk i 1,5 månad av olika anledningar. Chefen trodde att luften här uppe skulle göra mig gott. Jag tror snarare att det är sömnen. G somnar som en klubbad och sover 11h/natt. På dagarna sover han ute på balkongen (det är bara runt -10) och somnar ofta medan vi klär på honom allt. Så skönt att vara utvilad.
G skulle aldrig i livet få en Hello Kitty-servis av mig.
Fast det beror enbart på att jag är SÅ himla less på den där katten! Jag känner på precis samma sätt när det gäller Blixten Mc Queen eller vad nu bilen i "Bilar" heter. Hypen har ju hållt på i år nu, ska det aldrig ta slut?? Jag har iofs sagt samma sak om nedhasade byxor som visar kalsongerna också...
Gick på mellandagsrean. Behöver en jacka då den jag har ser ljusgrå ut fast den egentligen är svart. Och en jacka köpte jag! Till halva priset!! Fast den är till G nästa säsong och inte till mig. Nåja.
Jag tänkte att jag skulle överraska föräldrarna med en uttänkt nyårsmeny. Men jag känner ingen inspiration... Kammusslor till förrätt, kanske. Men mer, då?