Inlägg från: Annaloo |Visa alla inlägg
  • Annaloo

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Kate: Lycka till!

För er stackare ( ) som inte har FB så har jag nu lagt upp ett hyfsat nytt foto på underverket Om någon är intresserad av att kika på bloggen så inboxa mig så skickar jag adressen. För er som har FB så är det mitt andra efternamn.blogspot.com Den uppdateras rätt ofta eftersom det är vad jag gör för att undvika annat arbete

• Annaloo
    Fika dagtid med eller utan barn

Tisdag 8/2: Tjet, Annaloo (em)
    Onsdag 9/2:
    Tjet, johlinn, Annaloo
    Torsdag 10/2:
    Tjet, Annaloo (em)
    Torsdag 17/2:
    Tjet, Annaloo (fm)

AW kvällstid -utan barn (förutom späääädisar, dårå!)

Onsdag 9/2: Tjet
    Onsdag 16/2: Tjet, Annaloo
    Fredag 25/2: Tjet, Lime, johlinn, Annaloo
    Tisdag 1/3: Tjet, johlinn

• Annaloo

SMS från Cissi: Vi fick en lillebror kl 13.08! Han väger 3280g o är 49cm. Allt gick jättebra mha en suverän BM!

• Annaloo

Hanya: Jag tror att det kan bli vilket som... Det blir schemalagt när tid finns... Väntar med spänning!!!

Jag brukade se på schlagerfestivalen när den hände en gång per år...

• Annaloo

Hanya: Har du hört nåt nu?

Bettan fick en fredagspojk på nästan 3 kg!!!

• Annaloo

Jag är extra glad faktiskt att både Cissi o Bettan fick stora killar - nog för att min lille skrutt var frisk o kry så fort han hämtat sig lite,  men man kan ha roligare saker för sig första dygnen än att koppmata var tredje timme och kontrollmäta vikt och blodsocker var sjätte...

• Annaloo

Ela: Vi kommer gärna förbi om vi får K har knappt varit på dagis på två veckor (DE har magsjuka - K är frisk) och har ett visst uppdämt lekbehov

• Annaloo

johlinn: Så fantastiskt underbart jättekul att få läsa om Es framsteg! *torkar en tår eller tre* Heja E!!!

Ela: Guuuuuud så sött!

Cissi: Vad skönt att ni är hemma igen! Klart A måste sitta i knät när lillebror äter, annas når han ju inte att pussa...

Hanya: Hälsa Bettan!

• Annaloo

Kikar med ett stort tack till Ela för en mycket trevlig eftermiddag!
    K slocknade så fort bilen började rulla och sover än...

Assar: Krya på dig!!! Tycker vanvettigt synd om dig som inte får bli frisk!

juni: Stackars N. Mår han bättre nu?

Pysslig:

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13