Inlägg från: Mrs Firren |Visa alla inlägg
  • Mrs Firren

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Norrland - Aha, då förstår jag. Såg dej göra ett inhopp i bloggen.

Blomster - Kanin, ska det vara bra? Känns inte som nåt man köper på ICA direkt.

• Mrs Firren

Fiji - Grattis i efterskott till stora killen! Vilket bra firande på fsk.

Måste komma ihåg att fråga på vår fsk hur de firar där, om de firar. Vi har ju ett födelsedagsbarn om ettpar veckor. Apropå det håller vi precis på att introducera begreppet födelsedag och vad det innebär - sång, paket, ballonger är utlovade.

• Mrs Firren

Jag tänkte titta lite på burken igår för omväxlingsskull, men gav upp efter en halvtimme, det var ju bara skräp. Överallt. Så jag plockade fram SVT Play och började titta på "Bron"  som flera rekommenderat. Jag är inte övertygad än men ska väl se nåt avsnitt till.

• Mrs Firren

Assar - "roligare att stirra in i väggen" - helt jäkla sant! Meldoifestival tittar jag på men det gör inget om jag missar den, jag bryr mej inte tillräckligt mycket. Annars är jag som Blomster, sportfantast, även om jag inte nedlåter mej till vad som helst, amerikansk fotboll t.ex. Vinterstudion är en klassiker, underbart! Annars blir det mycket hockey hos familjen F. Tur att vi är lika där, jag och mannen, även om han tittar på bra mycket skräp än vad jag gör. Jag har ju min dator. Och just nu Frans G Bengtsson. 

• Mrs Firren

johlinn - Men gud vad roligt! Verkligen stort. Värt att firas.

• Mrs Firren

Persefone - Låter som våra julkort förra året. Hälsningen blev från "den ofrivillige tomten D".

• Mrs Firren

johlinn - Låter som en rackarns smart uppfinning.

Nu har jag bloggat om vad som hände senast hos barnpsykologen om nån vill läsa. Näst sista inlägget i Lillemanbloggen. 

• Mrs Firren

Somna - Åh, kanelbullar. *drömmer*

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13