30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Jag gillar också begagnat, köper lite, får lite och sen får det bli lite nytt också.
Jag gillar också begagnat, köper lite, får lite och sen får det bli lite nytt också.
Ela, jaghittade en ask på ICA Maxi för endast 19kr, och dom är jättegoda! Stora som... ja se bilden. J blev jätteglad, -haa jogubbä!
Cissi, högläsning här med
Här har vi fixat inför morgondagens 2-årskalas! Japp, hon är STOR. Jag har grejat och hoppas kunna slutföra projekt hemmagjord marsipanBarbapapatårta. Fyllning frysta hallon, marsangrädde och chokladfluff. Det är kristyren jag har problem med men hittade svart färg att färga den med så nu ska det kladdas. Får se om jag kan fixa bild sen.
Tack
Här började morgonen alldeles för tidigt, J vaknade 5, vi fick lov att gå upp 6, frukost 7. Men, vi hade pyntat med ballonger och girlanger i huset så hon var alldeles lyrisk. Köksbordet fyllde vi med paket. Hårspännen och snoddar (precis som mamma), en hårborste med flodhäst på, dockvagn, en tradare fylld med småbilar och en verktygslåda.
Nu skjutsar hon runt docka, borste och spännen i vagnen. Underredet är fullt av bilar och verktyg
Jättelyckat kalas, hon fick bl.a. en rutchkana som åks på och den står nu i vardagsrummet. Det är inte en liten variant
Synd att det blev skarvar, men jag köpte färdiga marsipanlock och tårtan är STOR. Men det dög bra för J var jättenöjd