Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Jag kommer inte att läsa ifatt en vecka så jag kliver bara in å säger hej Vi har haft en underbart skön semester och allt blev ungefär som jag tänkt mig. Nu är jag fru Hjärta
    Skoj var att när vi kom hem hade svärisarna, min mamma och ena syster (inte släkterna tillsammans) ordnat ballonger, champagne och ost och kex, choklad mm som stod och väntade. Vi kom hem sent och pizza med oss så det blev inte att äta något, men väldigt uppskattat får jag säga
    Inga sura miner för att vi inte berättat, hemsnickrade kort om begivelsen skickades från Arlanda.

Le, och någon kanske ler tillbaka
  • Barbabok

Snabb fråga.
    J har blivit extremt tuttfixerad, men varför? Hon ska alltså dra i dom (ajaj), nypa, klämma, bolla med dom; you name it. Det senaste är att pussa på dom, och även försöka ta in i munnen vilket jag milt nekar henne. Fattar ingenting, hon har inte ammats på snart ett år ju? Minns hon eller har hon sett någon annan ammas? Frågar henne men hon skrattar bara, kan förstås inte svara tydligt heller. nenna pussa säger hon bara.

• Barbabok
    Gladhannapanna skrev 2010-11-21 09:01:00 följande:
    Grattis Barba!
    Vi fick företsten våra ringa häromdagen, blev itne riktigt som jag hade tänkt mig men jättesnygga!
    Tack
     Kul med ringar, min är inte heller som jag tänkt, ville att den skulle vara lika som en jag dagligen använder men den nya är visst tjockare och mer rundad uti kanterna än den gamla. Jaja, dom är båda snygga
  • Barbabok

J är jättelös i magen så här blir det VAB, igen. Jag tar den för 4e gången, sambo behövs bättre på jobbet imorgon än vad jag gör, och jag vill helst vara hemma med Hon bajsade genom blöja och över hela barnstolen imorse, sen har det varit explosionslöst några ggr till efter det. Luktar f*n!

Pysslig, tack Åh lussebullar. Jag köper iofs heller för de är godare än mina torrisar

Olimpia, tack du med Skoj med utflykt!

Tjet, vinkevink

Pyttis, ja varför ska dom göra så barnvakterna? Fast skönt med lite sovmorgon ändå.

J sover i SIN säng idag (än så länge). Hon ville absolut sova där när jag frågade, så det var bara att springa ner i källaren och hämta hennes täcke, hon somnade direkt. Synd att det inte var bäddat med lakan, bara hennes fleeceöverkast så det är nog varmt.

• Barbabok

CaCC, oj det låter jobbigt. Jag har inte haft just dom problemen så jag har nog inte något bra råd att komma med, hoppas någon annan har. Min tjej (J) vaknar ibland på natten och gråter men somnar om direkt, tror det är lite åldern, lite nattskräck och lite vad som helst. Men då det går över direkt har jag inte haft problem med det.

Välkommen hit till tråden iallafall

• Barbabok

Här svingas också saker, i takt med skrikandes -nej nej nej, inte akta, inte röra.... Hon vet alltså precis men testar

• Barbabok

Oj vi är många!
    Vi har alla (nåja nästan) börjat i 30+ försöker få första barnet, den tråden började 05, jag hände på sen 06 feb. Sen grenade sig tråden, 30+ som har svårt att få barn där ingick jag då vi fick försöka över året, utredas och sen konstatera att göra barn kunde vi inte utan vår dotter har kommit mha donator. Sen finns de med barn tror jag över 3?, och någon samlingstråd.
    Jag är hur som helst 37 med make på 42, barn på snart 2år och försöker nu få syskon till J.

• Barbabok

haha ja just ja, det finns en länk uppe i TS där du ser alla förgreningar. Jag har nog koll på de allra flesta utom de nyaste i försöka-tråden. Har ju varit med ett tag. Men, det är verkligen bara trevliga och reko människor i våra trådar, finns inga andra. Tror inte stökiga har nån glädje av oss så det har vi klarat oss ifrån.

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13