30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Cissi: hehehe there u go :-P
Cissi: hehehe there u go :-P
Tack! Helt oplanerat dessutom. Och jag som precis börjat jobba, lär bli arbetslös igen när de får reda på det, om det nu går vägen med graviditeten.
Moppen: var det blåa linjen? för det är den ja tar till jobbet.
Galia: för att jag började jobba för 2 veckor sen och jag ska får tillsvidare anställning 2 månader innan bebisen kommer, om det går vägen så att säga.
Får läsa ikapp sen i helgen
Moppen: var d på morgonen? Brukar vara i min egen värld hehe. Var det jag då? Vet att jag hade jeans o röd jacka.
Hej alla! Läser nu när jag är på bussen men hinner inte kommentera. Har knappt nån tid över till varken fb eller fl numera. Förstår inte hur ni hinner med!
Somna: ja, det var därifrån jag skrev idag, på FB alltså. Visste inte att det fanns FL app, det måste ladda ner....
Finns det till Android? Hittar bara till Iphone...
Somna: nu vet jag inte om du missförstod mig eller jag dig hahaha men appen är givetvis till mobilen, men det verkar bara vara tillgängligt för Iphone och inte andra mobiler. Så uppfattar jag det när jag googlar. Trodde du att jag letade efter en app till datorn? :-P
Har ni börjat fundera på julklappar till barnen? Jag behöver lite tips. eftersom A blir 2 i april så är det nog lämpligt att ge något som passar den åldern typ. Tips?
Somna: hahaha då förstår vi varann, vi säger samma sak fast på olika sätt
Vi har lite idetorka när det gäller julklappar men idag köpte jag ett förkläde, formar till lera, och en liten kavel så att hon kan pyssla med Playdough. Köpte även kritor, de som heter knubbisar. Funderar på att köpa ritstativ på Ikea också men vet inte om det är nödvändigt. Fick recept på playdough och fingerfärg så att hon kan pyssla och stoppa i munnen utan att man behöver bli orolig för innehållet.
Pulka ska vi köpa också men vi ska vänta och se hur det blir med snö här i Sthlm först.
Hoppas att ni alla haft en trevlig jul Jag har fortfarande inte knäckt koden om hur man får tid över att sitta här eller på fb :-P
Gott nytt år allihopa!