Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hua, imorgon är det insättning om det finns nåt friskt embryo! Har bevakat telefonen som en hök idag och de har inte ringt, men de kan ringa imorgon och säga att inget embryo är friskt. Håll era tummar nu!
Hua, imorgon är det insättning om det finns nåt friskt embryo! Har bevakat telefonen som en hök idag och de har inte ringt, men de kan ringa imorgon och säga att inget embryo är friskt. Håll era tummar nu!
Jag är nu ruvare! Ett embryo var riktigt fint och friskt! Resterande hade de inga säkra svar på, de kommer att labba vidare på dem.
Vilken anspänning det varit idag! Hua!
Vad strular Frazze?
Tack för era grattis! Det känns faktiskt som en stor seger bara att komma till ET för mig. Nu hoppas jag förstås på ett plus om typ tio dagar.
Grattis Zazu! När har du TD?
Hur mycket d-vitamin och E-vitamin kan man ta som gravid? Jag har en kombitablett selen+E-vitamin där mängden E- vitamin är ca 10 mg. Mängden E-vitamin i multivitaminen är också ca 10 mg, så totalt 20 mg E- vitamin. Nu tar jag 75 ug d-vitamin och känner mig piggare än vanligen denna årstid, kan jag fortsätta med det om jag är gravid?
Jag har låtit bli koffeinhaltiga drycker, alkohol, ätit mer grönsaker, tränat och tagit en hel del tillskott. Bland annat d-vitamin, selen, folsyra, B12, omega 3 mm.
Sen tog jag denna gång även Barbasco.
Ruvardag 5 med blastocyst, känns nervöst!
2 december är testdag! Kommer inte att testa innan.
Dum fråga från desperat tjej? Vid IVF tar man progesteron. Om man är gravid kommer ens egna progesteronproduktion att öka. Det är ju främst progesteronet som ger symtom i början. Innebär det att man kan få mer symtom om man är gravid vid ivf än man skulle få om man vore gravid naturligt? Eftersom progesteronnivåerna borde vara högre? Jag är på ruvardag fem och har molvärk, ungefär som vid mens, men det är för tidigt för mensen att komma. Jag brukar få mensvärk nån timme innan mensen ska komma normalt sett. Nu har molvärken kommit och gått i flera timmar.
Känns skönt att höra att flera känt molvärk vid graviditet. Fortfarande ingen mens men molvärk.
Grattis zizu! Vilket bra resultat!
Menade Grattis Zasu! Inte Zizu.