germany skrev 2014-01-30 07:11:14 följande:
Skickar lite pepp till alla i tråden som planerar, är i full gång med bebisverkstaden.
Ett antal tjejer i tråden har bevisat att ett nästan obefintligt AMH värde kan leda till barn.
Se AMH mellan "fingrarna" och titta istället på erat resultat vid stimulering och ett lågt antal ägg kan alltid innehålla det där guldägget som vi alla väntar / väntat på.
Blir väldigt glad då jag ser att det är så många nya som fortsätter hitta till denna tråd och som kan stötta varandra fram längs den rätt så jobbiga resa. Ta hand om varandra och hjälp varandra med en "putt" framåt. Ensam är inte stark, men tillsammans!
Jag lär göra nog göra er lite sällskap längre fram när vi ska försöka igen.
Kram.
Ja det var skönt med lite positiva tankar i allt elände. Även om det som alla skriver är sant och vår verklighet så måste man komma igång och tänka positivt. Jag ska ju precis börja med mitt första försök om någon vecka och vill väl även om jag vill vara positivt inställd, ändå inte vara inställd på något! Jag försöker vara realistisk och tänka att det inte kommer att gå, men innerst inne så hoppas man ju och är förväntansfull. Kram på er alla och ha en fantastisk dag!