maggies81 skrev 2013-09-29 20:28:12 följande:
Menar du mig? Jag tog provet för 2 veckor sedan och fick svar idag. Jo, jag har läst lite om det men är det verkligen så många som har drabbats av det. De flesta får väl inte felaktiga svar.
Vad krävs för värde normalt sett om man ska kunna bli gravid spontant? Kan mitt värde ha varit så lågt redan när jag var 25? Eller det kan ju inte ha varit så lågt för 5 år sedan eftersom jag fick ut 10 st.
Just nu känns det hopplöst. Ska ringa läkaren imorn.
Hej hej! Nu måste jag bara berätta vad min gynekolog sa till mej! Han berättade att dom inte ens tar dessa prover längre pga felaktiga resultat och ALLTID att det visar lägre än vad du har om drt nu inte är ett av de fåtal som faktiskt stämmer.
Själv fick jag svar att mitt AMH ligger på 0,2 alltså super duper lågt! Men jag inväntar brev från Göteborg nu i nästa vecka. Ringde dit igår ich frågade. Är så spänd nu för vad dom ska säga! Jag har lite saker jag ska ta tag i innan jag får komma ner dit. Men nu när jag vet att det är allvar så går det lättare! Ge INTE upp utan kämpa! Du har dina rättigheter! Kram