Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Ja jag ska göra korta protokollet utan nedreglering. Läkaren tyckte att det såg så bra ut med typ samma storlek på äggblåsorna att jag inte behövde långa protokollet. Men jag har ändå högsta dosen på 375 vad det nu är för enhet??? Av menopur! Men det står att jag ska börja dag 1 på mensen och dag 5 ska jag även ta 0,25 av det som stoppar ägglossningen orgalutran. Dag 7 är det dags för ultraljud. Suck! Jag för en gång skull hoppas att min mens är en el två dagar sen! Har tagit rosenrot nu denna mensrn och då brukar det bli lite senare. Hoppas på att det funkar denna gången oxå. Men som sagt jag ska ringa till dem och höra,kanske kan jag få komma ner en gång till innan jag börjar och gå igenom allt igen. Har vart så fruktansvärt mycket stress det sista att jag har typ glömt allt! Utom hur jag ska sticka in sprutan. Haha jag var så löjlig när jag skulle prova på! Vågade inte först, sen när jag väl stack så kändes det ju ingenting! Nä som sagt nu så ska jag minsann ringa dem och ha genomgång igen.