Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Emsie - Klart du ska skriva in dig på listan, för det kommer att gå vägen! Men jag förstår precis hur du känner. Vilken vecka är du i nu?Hope - Grattis till plus! Ja visst är de rara på CvL, de blev så glada när jag ringde och berättade om vårt plus också. Vilken vecka är du i? Lycka till på VUL, det kommer gå fint! Jag är oxå nojig så min rare gyn sa att jag kan komma förbi på torsdag.
Eller - Stort grattis till plus! Nu blir jag nyfiken på vad du hade för nick innan. Kan du inte inboxa mig om du inte vill skriva det på forumet?
VASL - TD står för testdag. Den brukar variera lite mellan klinikerna, på CvL i Uppsala är det 18 dagar efter ÄP. Det är klart att du kan testa innan, TD är satt rätt sent så att även de som är låghormonare ska hinna få plus. Jag fick ett halvstarkt plus 13 dagar efter ÄP och ett riktigt starkt 2 dagar senare. Håller tummarna för dig!
Kattflickan - Åh din stackare, vilket skräp att åka på en magsjuka eller matförgiftning. Ta det lugnt och ta hand om dig och jag håller tummar och tår för att det blir ett fint plus på måndag!
lillamillan - Jättetråkigt att det inte gick vägen. Precis som Kattflickan skriver så är det naturligt att känna som du gör, tror nästa alla av oss gör eller har gjort det i perioder. Skulle bara vilja ge dig en stor kram och kunna säga att allt kommer att bli bra. Hoppas att ni landar i beskedet snart och kommer fram till hur ni ska gå vidare. Varma kramar till dig!
Heja heja alla ruvare, ser fram emot att läsa om ännu fler fina plus snart!
Själv är jag på vårt lantställe, tog lite ledigt och passar på att njuta av det fina vädret tillsammans med maken.
Kram till er alla!