Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Stort Grattis Lully Hill
Kanske ska presentera mig lite
Började läsa lite i tråden nu i höstas när min läkare ville göra en hormonutredning på oss. De kollade bla AMH och antikroppar.
Har gjort 7 IVFer och alltid fått ut bra med ägg men dålig befruktning och dålig kvalité på embryona. 3 av gångerna har vi inte kommit till ET. Lyckades hösten 2009 och fick en son maj 2010 och nu kämpar vi med syskonförsök. Är igång just nu och denna gången har jag fått Prednisolon. Har underfunktion på sköldkörteln men har behandlats för det sen våren 2007. Hade även antikroppar.
KRAM
Jag var på vul igår och fick tid för ÄP på fredag. Gjorde ju en hormonutredning nu i höstas och den visade på antikoppar, låg på 157 så nu har jag ätit Prednisolon sen sprutstart. Mitt AMH låg på 0,83. Läkaren sa att det var normalt.
Om vi har TUR så kanske kanske får kliniken hem ett substans från Tyskland som de kan använda till oss i labbet, detta har varit väldigt framgångsrikt i Tyskland och i så fall blir vi de första i Sverige som får testa detta Vet inte så mycket om detta egentligen, har bara pratat med distans läkaren om det men har 1000 frågor till läkaren på fredag. Vi har ju haft väldiga problem med befruktning och celldelning.
Kram kram på er!