• Smulans

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Skruttfia, skönt att du är hemma igen!

Frida1010, det måste vara fruktansvärt med väntan och osäkerhet. Jag håller tummarna och tänker på er!

• Smulans

Hej!

Vi har varit på en veckas solsemester, så himla skönt Lillkillen har börjat sparka för fullt och nu kan maken också känna det. Jag är i 23+0 idag.

Grattis till de goda nyheterna, Frida! Så himla skönt. Jag har tänkt mycket på er.

Hoppas era bebisar mår bra och har vuxit som de ska, Toyota och Mammiz.

• Smulans

Vi har köpt en Emmaljunga City Cross som vi får i april. Vi ahr inte köpt så mycket annat till bebben, bara två bodys, en tröja och en mössa. Däremot har vi fått en hel del redan. Jag blir så glad när jag tittar på de små söta kläderna och tänker på att vår lille son ska ha på sig dem  

• Smulans
    Mammiztill2 skrev 2011-03-07 15:41:48 följande:
    Välkomna hem igen till kylan

Vilken färg har ni vart på er CC? jag har min vagn redan hemma
    Tack!

Vi har valt färgen Pro Coffee på både citykorg, sittdel och skötväska. Vilken färg har ni?
  • Smulans
    Mammiztill2 skrev 2011-03-13 08:50:35 följande:
    JJag blev inlagd igår efter ambulans hämtat mig. Vattnet gick hemma igår. Ja kommer inte få komma hem förens bebis har kommit ut.
    Men oj!

Vilken vecka är du i nu? Jag håller alla tummar och tår för er. Kram!
  • Smulans

Men fy, Cleo, din stackare!

Vilken dramatik det blev i tråden plötsligt...

Jag tänker på er, både Cleo och Mammiz. Kram!

• Smulans

Skruttfia, vilka härliga nyheter!

Mammiz & Cleo, kämpa på! Jag tänker på er och skickar styrkekramar.

• Smulans

Idag har jag varit på första BM-kontrollen sedan inskrivningen.

Vecka: 25+1
    Hjärtslag: 150
    SF-mått: 126
    Total viktuppgång: 2,5 kg

• Smulans
    Numera skrev 2011-03-22 13:51:34 följande:
    Vas kul smulans, ska på min kontroll om en dryg halvtimme, ska kolla vad jag får, vi är ju nästan lika långt gångna. Jag är 24+4 idag. Men visst är ditt sf-mått 26, inte 126? Är lite osäker på vad det brukar vara men om det är cm och du bara gått upp 2,5 kilo låter ju 126 rätt konstigt. Jag tror jag har gått upp nästan 10 hittills, men jag var rätt lätt till att börja med, så jag är inte orolig, ska bli kul att se.
    Det är helt riktigt, 26 cm ska det vara. Det smög sig in en etta för mycket

Lycka till på kontrollen!
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011