• LindaBell

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Kram till Cleo, hoppas att allt ordnar sig på bästa vis och att du och bebben får må braHjärta

Krya på er ni som känner er krassliga!

Vecka 18 idag!! Och jag längtar så efter min bebis!! Hoppas nu vintern och våren går fort!! Just nu känns det som en hel evighet till den 21/6.
    Tycker magen har exploderat i storlek bara sista dagarna! Ser ut att vara längre gången än vad jag redan är om man nu kan jämföra så. Magen är hög också. Är ju med 2:an så visserligen får man räkna med större mage tidigare än med första sägs det och jag är bara glad för det. Minns att jag hela tiden med 1:an tyckte magen var så liten och nätt jämfört med andra som skulle ha samtidigt och t o m veckor efter mig.

Börjar kika efter syskonvagn...

Hur har ni andra det med måendet och magarna?

• LindaBell

Dessutom är kanske risken större med mf efter fvp än att få ett handikappat barn med de siffrorna.

• LindaBell

Strax; grattis till en dotter!
    Vi vill ju också veta könet, hoppas, hoppas de kan se det vid RUL den 25/1.

• LindaBell

Usch tycker min mage både blivit mindre och degigare igen:( 8 dagar kvar till RUL. Suck!

• LindaBell

Grattis alla till lyckade RUL!! Imorgon har jag mitt, skönt det för just nu nojjar jag lite igen, känner inte mycket. Hoppas, hoppas att allt är bra och att vi får reda på könet!

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011