• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

vi har prövat minifom, magdroppar men blev inte bra..
    prövade sluta med minifom men blev inte bättre därför fick vi börja på komjölksprotienfri kost.

• Mammiztill2

Har inte vart på efter kontroll och w blir 4 månader på sön. Ingen mens Hel ammar. Du då?

• Mammiztill2

skydd behöver vi inget. då ja tyvärr aldrig kan bli gravid själv. Känns lite konstigt att läsa om frågan om preventil medel hos oss IVF.are

• Mammiztill2

Vi kommer berätta. Varför skämmas? Så känner vi! Är de ingen här inne som ammar? Själv ska ja amma så länge de fungerar. Och då får man inte börja med ivf. Nu har Lille W haft två öroninflammationer. På mindre två veckor. Är inne på 3e antibiotika då han ej tålde den medicinen han fick vid sitt andra öroninflammation. Så nu ska han medicineras tills på fredag.

• Mammiztill2
    Skruttfia82 skrev 2011-09-23 13:08:19 följande:
    Mammiz, här funkade amningen i två månader. Hon gick dock upp för dåligt vikt då hon inte orkade suga ordentligt. Ammade o gav ersättning till tre månader o nu får hon bara ersättning. Hon fick penicillin idag för sin första öroninflammation och jag hoppas det funkar. Jobbigt er m flera öroninflammationer. Vad har ni fått för penicillin? Vi fick kåvepenin frukt.
    först Kåvepenin, Sen Cefadroxil, sen Amimox fick han.. han har tagit sin sista dos idag.. 18 dagar beh. denna månad.. Min man är nu inlagd så de känns jobbigt :(
  • Mammiztill2
    Skruttfia82 skrev 2011-09-23 20:00:15 följande:
    Mammiz, så jobbigt för er och för dig nu när mannen är inlagd. Bara elände. Hoppas sonen nu mår bra iaf. Får tro att det vänder nu för er och att allt blir bättre. Kram
    ja bara de hittar vad som är felet
  • Mammiztill2

idag var jag på RD 5 för ett år sen  gud som tiden har flygit fram

och igår blev W 5 månader =)

• Mammiztill2
    Min älskade dotter skrev 2011-10-07 09:59:57 följande:
    Hej! tänker tillbaka ett år... RD7 idag. hemska väntan....testade positivt RD 12, va på kliniken för att kolla så jag inte hade uvi och då ville de göra ett test...

mammiz: vi låg ju precis lika i tiden! 

Älskade Adele är drygt 5 månader nu!
    i morgon var den dagen jag tjyvtestade på RD 8 nu har man en bebis som har blivit 5 månader helt sjukt! Men alldeles underbart!!!
  • Mammiztill2

1 år sedan idag som jag plussade på rd 15. W är 5 1/2. Månad. Väger 6kg

• Mammiztill2
    Min älskade dotter skrev 2011-10-19 14:00:03 följande:
    Hade min riktiga TD igår 18 okt, men hade testat innan...

Vår lilla prinsessa är lite drygt 5.5 månad och väger 5.7 kg och är 56 cm lång! Tiden gå såå snabbt!

Mammiz: Hur är det med din man..? 
    han mår bra igen, fick ny medicin. tack för att du frågar =) Härligt att hon växer på så fint från att vart så liten :)

var på efterkontroll idag, bara samtal. Skulle jag lbi gravid kommer de ha en bättre och tätare kontroll på mig, som att lämna prover mm varje månad.
  • Mammiztill2

Jag har blivit sugen på nytt försök men om de skulle bli nytt försök blir de isåfall till sommaren/hösten

• Mammiztill2

Hej synd ingen skriver längre i trÅden.. Ngn som börjat med nytt Ivf? Hur mår era barn?

• Mammiztill2

Gott nytt år på er i tråden. Lilleman har ju fått tänder och bet mig blodig då han ammade först nu idag som jag inte har lika ont, Håller tummarna att de ser bra ut på kontrollen den 3:e

• Mammiztill2

Skulle ni andra vilja ha en sluten hemlig grupp på Facebook?

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011