• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Bella. Hoppas lill tösen kommer ut snart.

• Mammiztill2

Hoppas gyn kan låta dig få igångsättning om bebis inte kommer ut snart

• Mammiztill2
    Just me skrev 2011-07-19 19:53:50 följande:
    Idag var vi på kontroll, öppen 2,5 cm, var mjuk och hon gjorde hinnspepning på mig. Fick tid för igångsättning nästa tisd men hon trodde att jag skulle få före :) Hoppas så in i bomben nu! Håll tummarna åt mig nu  hehe
    Åh härligt!! får vi hoppas liten vill titta ut snart!! :) spännande
  • Mammiztill2

Toyota. Härligt liten växer på visst tankarna finns där på ett barn till. Men jag ammar, sen de det kostar, vikt uppgång har 10kg att gå ner. Måste gå tid innan man får bli gravid efter kejsarsnitt och främst vågar jag ens bli gravid igen? Att hanna på sjukhus så många veckor och inte veta vart allt kommer sluta.-i och den tid de behövdes innan han ens blev utskriven helt. så som min dotter tog det så är frågan om jag vågar riskera då jag nu har två. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har två barn i mitt liv .. Så vi får se vad framtiden har att erbjuda.. Önskar er all lycka till

• Mammiztill2

Idag blir min son 3månader vi ska iväg och få vaccinationen mäta och vägas..

• Mammiztill2

Vi behöver inte tänka på skydd... Skönt dottern växer på med hur gammal är hon nu? Lång hon är

• Mammiztill2

vi har inte heller ngt i frysen och aldrig fått då mina ägg har vart för fragmenterade ...
    Jag ska fortsätta på strik komjölks fri mat då de kan vara så att W är allergisk.
    I morgon blir han 15 veckor och ska till bvc för kontroll.
    Idag bokade jag dop så på hans 4 månaders dag blir de dop. ska dock bara bjuda in familjen som jag känner de nu

• Mammiztill2

Idag är W 15 veckor (3½ månad gammal)
    Väger 4950 gram och 56 cm lång Min STORA kille Hjärta

• Mammiztill2
    Smulans skrev 2011-08-18 21:16:53 följande:
    Idag var vi på BVC, lillen är drygt sex veckor och väger 5270 g till sina 56 cm.
    härlig viktuppgång
  • Mammiztill2

Ska du äta mjölkfritt så är de strikt diet och hålla på i 2-3 veckor för att få bästa svar. Sen har BVC sköterlös sagt att vissa barn får efter en tids användning av minifom. Att de kan börja få samma symptom som när de började.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011