Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Bella. Hoppas lill tösen kommer ut snart.
Bella. Hoppas lill tösen kommer ut snart.
Hoppas gyn kan låta dig få igångsättning om bebis inte kommer ut snart
Toyota. Härligt liten växer på visst tankarna finns där på ett barn till. Men jag ammar, sen de det kostar, vikt uppgång har 10kg att gå ner. Måste gå tid innan man får bli gravid efter kejsarsnitt och främst vågar jag ens bli gravid igen? Att hanna på sjukhus så många veckor och inte veta vart allt kommer sluta.-i och den tid de behövdes innan han ens blev utskriven helt. så som min dotter tog det så är frågan om jag vågar riskera då jag nu har två. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har två barn i mitt liv .. Så vi får se vad framtiden har att erbjuda.. Önskar er all lycka till
Idag blir min son 3månader vi ska iväg och få vaccinationen mäta och vägas..
Vi behöver inte tänka på skydd... Skönt dottern växer på med hur gammal är hon nu? Lång hon är
vi har inte heller ngt i frysen och aldrig fått då mina ägg har vart för fragmenterade ...
Jag ska fortsätta på strik komjölks fri mat då de kan vara så att W är allergisk.
I morgon blir han 15 veckor och ska till bvc för kontroll.
Idag bokade jag dop så på hans 4 månaders dag blir de dop. ska dock bara bjuda in familjen som jag känner de nu
Ska du äta mjölkfritt så är de strikt diet och hålla på i 2-3 veckor för att få bästa svar. Sen har BVC sköterlös sagt att vissa barn får efter en tids användning av minifom. Att de kan börja få samma symptom som när de började.