Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Så skoj att gå till Bm skriv gärna måtten i morgon.
själv ska ja till spec mvc på torsdag.
Så skoj att gå till Bm skriv gärna måtten i morgon.
själv ska ja till spec mvc på torsdag.
Toyota Underbart härligt att ni har sol, längtar tills vi får sånt härligt väder
jag ska till spec mvc imorgon får se mina mått då.
Jag har handlat i stort sett allt till bebis
Köpte oss ett litet paket med små blöjor i vikt klass 2-4 kilo. Dessa hade dottern då hon var född.
Jag funderar på att köpa en amnings kudde, fått för mig att den kanske kan hjälpa mig att avlasta mina axlar lite,
, lite hygien saker till bebis, och några sommar plagg sen då de kommer in annars är nog allt fixat till bebis tycker de käns jätte bra.
De ja känner att jag vill ha hjälp med sen är väldigt mycket hjälp med att amma, något jag hoppas verkligen att de ska fungera för oss båda denna gången.
Får hoppas jag får en pigg och stark bebis som mår helt bra denna gången.
Känner att jag är mer bestämd av mig hur jag vill ha de, och vad för hjälp jag behöver och vill ha denna gången
Har vart på spec. Mvc och träffat läkaren idag.
Bebis ligger på mer minus denna gången än sist..
Hej
bebis låg sist på minus 6% i tillväxt
Och nu igår mellan 11-13%minus i tillväxt
Så man ska följa för att se hur tillväxten fortskrider
om de fortsätter ner, eller bebis kanske kan hitta "sin" kurva.
jag går på spec mvc
man mäter bebis huvud, lårben och magen på bebis bla och får fram mått, och där följer den inte tabellen..
Ja har tagit upp min oro från början att ja är rädd om de blir så att även denna bebis är liten..
ja ska gå varannan vecka på kontroller med ultraljud
Vi har köpt en Emmaljunga City Cross som vi får i april. Vi ahr inte köpt så mycket annat till bebben, bara två bodys, en tröja och en mössa. Däremot har vi fått en hel del redan. Jag blir så glad när jag tittar på de små söta kläderna och tänker på att vår lille son ska ha på sig dem