Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
vi har prövat minifom, magdroppar men blev inte bra..
prövade sluta med minifom men blev inte bättre därför fick vi börja på komjölksprotienfri kost.
vi har prövat minifom, magdroppar men blev inte bra..
prövade sluta med minifom men blev inte bättre därför fick vi börja på komjölksprotienfri kost.
Har inte vart på efter kontroll och w blir 4 månader på sön. Ingen mens Hel ammar. Du då?
skydd behöver vi inget. då ja tyvärr aldrig kan bli gravid själv. Känns lite konstigt att läsa om frågan om preventil medel hos oss IVF.are
Vi kommer berätta. Varför skämmas? Så känner vi! Är de ingen här inne som ammar? Själv ska ja amma så länge de fungerar. Och då får man inte börja med ivf. Nu har Lille W haft två öroninflammationer. På mindre två veckor. Är inne på 3e antibiotika då han ej tålde den medicinen han fick vid sitt andra öroninflammation. Så nu ska han medicineras tills på fredag.
idag var jag på RD 5 för ett år sen gud som tiden har flygit fram
och igår blev W 5 månader =)
1 år sedan idag som jag plussade på rd 15. W är 5 1/2. Månad. Väger 6kg
Jag har blivit sugen på nytt försök men om de skulle bli nytt försök blir de isåfall till sommaren/hösten
Hej synd ingen skriver längre i trÅden.. Ngn som börjat med nytt Ivf? Hur mår era barn?
Gott nytt år på er i tråden. Lilleman har ju fått tänder och bet mig blodig då han ammade först nu idag som jag inte har lika ont, Håller tummarna att de ser bra ut på kontrollen den 3:e
Skulle ni andra vilja ha en sluten hemlig grupp på Facebook?